هاروارد اولین دانشگاهی است که در بلاک چین سرمایه گذاری می کند

crypto token

بر اساس گزارش منتشر شده از وب سایت Chepicap، یک شرکت فعال در زمینه بلاک چین با نام بلاک استاک(Blockstack) به دنبال کسب درآمد ۵۰ میلیون دلاری از طریق فروش توکن های مجاز می باشد. در حال حاضر آقای آنتونیو پامپلیانو از موسسان و فعالان شرکت مدیریت سرمایه مورگان کریک، روز گذشته در اکانت رسمی خود در توییتر پستی را به اشتراک گذاشته است مبنی بر اینکه دانشگاه بزرگ هاروارد از محل سرمایه مالی خود در فروش توکن بلاک استاک سرمایه گذاری کرده است. بلاک استاک در واقع نخستین تومنی است که بورس اوراق بهادار آمریکا آن را مجاز اعلام کرد.

ه‍یئت مشاوره توکن در دانشگاه هاروارد شامل هفت عضو می باشد که سه عضو آن به نام های چارلی ساروایا، زاوین دار و رودپلفو گونزالس می باشند که وابسته به شرکت های هاروارد منیجمنت (Harvard management company) و لوکس کپیتال (Lux Capital) و فانپیش کپیتال (Foundation Capital) می باشند. این سه شرکت از شرکای دانشگاه هاروارد در صندوق QP می باشند و در مجموع ۹۵,۸۳۳,۳۳۳ توکن خرید کرده اند. دیگر اعضای این هیئت که هرکدام به صورت مستقل در این گروه فعالیت می کنند Koen Langendoen ،Arvind Narayanan ،Arianna Simpson ، Catherine Tucke می باشند.

در حالی که مشخص نیست چه مقدار از 98.53 میلیون بلاک استاک را در شرکت های وابسته به دانشگاه هاروارد سرمایه گذاری خواهد شد، این اولین موردی است که در آن یک سرمایه گذاری دانشگاهی به طور مستقیم در صنعت کرپیتو سرمایه گذاری می کند. بر اساس گزارش منتشر شده از سی ان ان، به احتمال زیاد سرمایه گذاری هاروارد در صنعت بلاک چین به این دلیل باشد که توکن بلاک استاک اولین توکنی می باشد که در کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده مجاز اعلام شده و فروش توکن را در یک محیط کاملا قانونمند و شفاف آغاز کند.

منیب علی (Muneeb Ali) مدیرعامل شرکت بلاک استاک گفت: انتظار می رود که این پیشنهاد پس از تصویب، اولین عرضه توکن های مناسب واجد شرایط SEC باشد. سود آوری خالص در این سرمایه گذاری را می توان برای تسریع در توسعه ی شبکه محاسباتی غیر متمرکز بلاک استاک و اکو سیستم برنامه های کاربردی خواهد بود.

منبع chepicap

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست