هدست واقعیت مجازی ترکیبی ایسوس با قیمت ۴۲۹ دلار عرضه خواهد شد

ایسوس یکی از شرکای بزرگ شرکت مایکروسافت می باشد ، ایسوس علاوه بر تولید محصولات کامپیوتری ، موبایل و تبلت در زمینه تولید هدست های ترکیبی نیز فعالیت می کند . حال ایسوس آماده معرفی اولین هدست ترکیبی خود با نام HC102 میباشد ، این محصول در کشور ایالت متحده ۴۲۹ دلار عرضه خواهد شد . با توجه به قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است در میان محصولات گران قیمت قرار می گیرد در صورتی که هدست های دیگر شرکت ها اغلب با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می شود .

هدست واقعیت مجازی ترکیبی ایسوس از لحاظ طراحی منحصر به فرد می باشد . شما اگر تصویر پس زمینه ی گوشی هوشمند گلکسی اس ۵ سامسونگ را در خاطر داشته باشید قاعدتا شباهت هایی در طراحی با آن تصویر را مشاهده میکنید . اما مشخصات این دستگاه با مدل هایی که در سال گذشته معرفی شد تفاوت چندانی ندارد ، هدست HC102  از رزولوشن ۱۴۴۰*۱۴۴۰  مجهز شده است و این امکان را به کاربران می دهد تا دید ۱۵۰ درجه ای را تجربه کنند .همچنین در این دستگاه از سنسورهای متعدد و یک هدفون تعبیه شده است و کاربران دیگر به لوازم جانبی نیازی پیدا نخواهند کرد .

با وجود اینکه این هدست به نام واقیت مجازی ترکیبی عنوان شده است ، اما تفاوت چندانی با دیگر محصولاتی که بر پایه ی واقعیت مجازی ساخته شده اند ندارد . قابلیت هایی که این هدست را از بقیه محصولات مشابه متمایز می کند این است که نیازی به دیگر لوازم جانبی ندارد و حتی در بعضی از موارد نیاز به یک کامپیوتر نیست و به راحتی کار می کند ، هدست جدید ایسوس نیازی به دوربین و دیگر سنسورها ندارد و همین موضوع باعث راحتی کار کاربران می شود . این قابلیت ها هدست های ترکیبی واقیت مجازی را متمایز با هدست های مجازی می کند .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست