هواوی آنر نوت ۱۰ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر معرفی می شود

شرکت آنر ، زیر مجموعه شرکت بزرگ هواوی در حال آماده سازی خود برای معرفی آنر نوت ۱۰  با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در تاریخ ۳۱ جولای (۹ مرداد ماه) است .

این خبر از طریق صفحه رسمی شرکت آنر در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) همراه با یک پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده است . با توجه به اطلاعات منتشر شده در این پوستر تبلیغاتی ، فبلت آنر نوت ۱۰ به فناوری COOL مجهز خواهد شد . به احتمال بسیار زیاد استفاده از فناوری COOL در این دستگاه به معنی خنک نگهر داشتن گوشی در مواقع کاربرد های با پردازش سنگین می باشد . آنر نوت ۱۰ ممکن است برای بازی های سنگین ساخته شده باشد . قطعا بعد از معرفی رسمی این گوشی مشخصات فنی فبلت آنر نوت ۱۰ مشخص خواهد شد و به جواب این سوالات خواهیم رسید .

توجه داشته باشید ، در چندین روز گذشته شاهد منتشر شدن اطلاعاتی از آنر نوت ۱۰ در TENAA بودیم ، فبلت آنر نوت ۱۰ مجهز به صفحه نمایش ۶.۹۵ اینچی از نوع سوپر امولد (Super AMOLED) با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۲۲۰ پیکسل بر اینچ رونمایی شد . آنر نوت ۱۰ از تراشه ساخت هواوی کرین ۹۷۰ مجهز شده است ، این تراشه در کنار رم ۶ گیگابایتی (احتمالا نسخه ۸ گیگابایتی نیز عرضه شود) و دوربین دوگانه به ترتیب ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده خواهد کرد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست