هواوی نوا ۲i با ۴ دوربین رسما معرفی شد

شرکت بزرگ هواوی یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده تلفن هوشمند است , هواوی در تمام رده ها گوشی هوشمند تولید میکند و همین باعث شده هواوی دومین برند پرفروش تلفن همراه شود.شرکت هواوی در هفته های پیش رو پرچمداران جدید خود را معرفی میکند , یکی از معروف ترین این گوشی ها هواوی میت ۱۰ است که معرفی میشود. هواوی به تازگی از گوشی جدید خود با نام نوا ۲ رونمایی کرده است .

نوا ۲ با صفحه نمایش فول ویو (Full View)  با نسبت تصویر ۱۸:۹ و همراه با ۴ دوربین کامل شده است , نوا ۲ را در فروشگاه هواوی Vmall میتوان تهیه کرد. البته در نگاه اول شباهت بسیار زیادی به هواوی میت ۱۰ دارد و همچنین مشخصاتی که انتشار داده شده با میت ۱۰ تقریبا برابر است.

نوا ۲ دقیقا با مشخصات گوشی میت ۱۰ لایت که چند هفته پیش معرفی شد برابر است . در نوا ۲ از پردازنده ی ساخت خود هواوی kirin 659 SoC و با چهار گیگابایت رم  و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داده و صفحه نمایش ۵.۹ اینچی فول اچ دی فول ویو است . صفحه نمایش این گوشی نسبتا بزرگ است و با کیفیت فول اچ دی تصویر قابل قبولی را به کاربر ارائه میکند .سنسور تاچ این گوشی طبق معمول مانند سایر گوشی های هواوی در پشت این گوشی قرار گرفته است , در زیر قاب این گوشی یک باتری قوی ۳۳۴۰ میلی آمپری قرار گرفته است . مشخصات ذکر شده برای این گوشی میان رده بسیار خوب است و میتوان نوا ۲ را در میان قدرتمند ترین میان رده های بازار معرفی کرد.

در جلوی گوشی از ۲ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است و همراه یک فلش برای گرفتن عکس سلفی در محیط های نور کم قرار داده شده است . دوربین های نوا ۲ اهمیت زیادی را برای هواوی داشته است هدف از این کار با دوربین ثبت عمق تصاویر گرفتن عکس ها واقعی تر به نظر برسند . در پشت گوشی هم از دو دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده که قابلیت دوربین های عقب مانند دوربین های جلو است . هدف هواوی از قرار دادن چهار دوربین در این گوشی عمق میدانی تصاویر و اعمال افکت های بوکه حرفه ای به تصاویر است . باید منتظر ماند و تست هایی روی دوربین این گوشی اعمال شود تا عملکرد این گوشی را ببینیم.

سیستم عامل این گوشی از اخرین نسخه اندروید نوقا و رابط کاربری مخصوص هواوی EMUI 5.1 استفاده شده است .امیدواریم نوا۲ به اندروید اوریو ارتقا داده شود قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است , نوا ۲ در ۳ رنگ  مشکی طلایی و آبی در دسترس خواهد بود .

منبع androidpolice

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست