هواوی پی ۲۰ پرو از سه لرزشگیر اپتیکال دوربین بهرمند شده است

در حال حاضر شرکت هواوی سومین برند پرفروش موبایل های هوشمند بعد از سامسونگ و اپل شناخته می شود ، هواوی برای رقابت با سامسونگ و اپل محصولات قدرتمندی را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرده است . هواوی پی ۲۰ پرو یکی از قدرتمند ترین محصولات این شرکت است که به تازگی معرفی شده است ، هواوی در پی ۲۰ پرو از سه دوربین در پشت دستگاه استفاده کرده است . هواوی در این گوشی از سه دوربین ۴۰ مگاپیکسلی رنگی ، ۸ مگاپیکسلی تله فتو و یک دوربین تک رنگ ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است .

در مشخصاتی که از هواوی پی ۲۰ پرو منتشر شده بود ذکر شده بود فقط دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فتو این گوشی مجهز به لرزش گیر اپتیکال می باشد ، ولی اخیرا با کالبد شکافی این گوشی مشخص شده است که هر سه دوربین هواوی پی ۲۰ پرو مجهز به لرزش گیر اپتیکال می باشد . این موضوع به نوعی فوق العاده می باشد ، علاقه مندان به این گوشی میتوانند عکس های بی نظیری را به ثبت برسانند .

هواوی تمرکز زیادی روی دوربین های محصولات خود در سال ۲۰۱۸ کرده است ، به همین خاطر این گوشی نتایج درخشانی را در تست های انجام شده که توسط سایت ( dxomark ) انجام شده است به ثبت رسانده است . هواوی با تلفیق هوش مصنوعی و بهینه سازی نرم افزاری برای ثبت تصاویر در این گوشی به آنچه که می خواست رسیده است ، بر همین اساس هواوی دیگر نیازی به تمرکز روی حسگرهای OIS در این گوشی نمی دید . هواوی با تلفیق سخت افزار قدرتمند و نرم افزار بهبود داده شده و پشتیبانی از هوش مصنوعی قابلیت های خوبی را در این گوشی به ارمقان آورده است و انتظار می رود این گوشی فروش فوق العاده ای داشته باشد .

منبع theverge

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست