هواوی گوشی های مجهز به تراشه های ۵G را سال ۲۰۱۹ معرفی می کند

شانگهای میزبان مراسم آسیایی همایش MWC می باشد  واکثر تولید کنندگان گوشی های برتر در این  همایش حضور دارند . تولید کنندگان در این همایش محصولات جدید خود را معرفی نمی کنند ، اما اطلاعاتی از فناوری های جدید را برای همگان به اشتراک می گذارند . در این رویداد مهم شرکت هواوی آخرین اخبار مربوط به تکنولوژی های جدید محصولات خود را به اشتراک گذاشت ، این غول چینی قصد دارد تا ماه مارس سال ۲۰۱۹  گوشی های هوشمند مجهز به تراشه هایی که از فناوری ۵G پشتیبانی میکنند رونمایی کند .

آقای اریک شو مدیر عامل بخش اجرایی شرکت هواوی در گزارشی عنوان کرد : با انتشار پروتکل ۳GPP مشکلاتی که باعث به تاخیر افتادن اتصال ۵G می شد ، برطرف و همچنین توسعه ی شبکه ها و سرویس های مربوط به شبکه ۵G آغاز خواهد شد . بر اساس گفته های آقای شو ، با راه اندازی شبکه ۵g سرویس های اشتراک ویدئو و همچنین سرویس های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تورویج یافته و همگانی می شود .

شرکت بزرگ هواوی قصد دارد به منظور پوشش تقاضا برای شبکه های ۵G راهکارهای ویژه ای را برای شبکه NSA (غیر مستقل) را در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ راه اندازی خواهد کرد . در حال حاضر شرکت هواوی با پلتفرم مستقل خود یعنی ۵G Kirin SoC را در ماه مارس سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست