هواوی Y7 پرو 2019 با اسنپ دراگون 450 معرفی شد

هواوی Y7 پرو

شرکت چینی هواوی سخت در تلاش است تا جایگاه دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان را حفظ کند .فقط چند روز پس از معرفی گوشی هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹ در بازار اروپا ، گوشی ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تر یعنی هواوی Y7 پرو ۲۰۱۹ را در کشور ویتنام به صورت رسمی معرفی کرد .

گوشی هوشمند Y7 پرو ۲۰۱۹ ، در ظاهر شباهت بسیار زیادی با هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹ دارد ، اما تفاوت هایی زیادی با یک دیگر دارند .این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ شرکت کوالکام شده است . صفحه نمایش استفاده شده در Y7 پرو ۶.۲ اینچی با رزولوشن HD+ و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ و در بالای نمایشگر از بریدگی قطره ای استفاده شده است . این گوشی ارزان قیمت تنها در یک مدل با رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی راهی بازار خواهد شد ، اما امکان استفاده از کارت حافظه microSD در این گوشی می باشد .

Huawei Y7 pro

هواوی در این گوشی از دوربین دوگانه استفاده کرده است که دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 برای ثبت تصویر و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان می باشد.

دوربین سلفی گوشی Y7 پرو که در بریدگی قطره ای در صفحه نمایش قرار داده شده از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است .در این گوشی از رابط کاربری اختصاصی EMUO 8.2 هواوی استفاده شده است که از اندروید نسخه ۸.۰ اوریو قدرت میگیرد .

گوشی Y7 پرو به بلوتوث نسخه ۴.۲ و وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی مجهز شده است ، همچنین هواوی در این گوشی از باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است. در این گوشی پایین رده هیچ اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی شود ، هواوی برای افزایش امنیت Y7 پرو از سیستم تشخیص چهره ساده ای استفاده کرده است .

Y7 pro

هواوی Y7 پرو ، در وب سایت رسمی هواوی به زبان ویتنامی و همچنین در فروشگاه آنلاین Lazada برای فروش موجود می باشد .قیمت این گوشی اقتصادی حدود ۱۷۰ دلار در نظر گرفته شده است. این گوشی از پنجم ژانویه در دو رنگ آبی و مشکی برای فروش آماده می باشد و کسانی که از خریداران اول این گوشی باشند یک اسپیکر بی سیم به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد .

منبع gsmarena

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست