هوم پاد اپل منتظر تائید FCC است

طبق اسنادی که منتشر شده است شرکت اپل اسپیکر هوشمند جدید خود را با شماره شناسایی A1639 در سازمان FCC کشور امریکا به ثبت رسانده است و به احتمال بسیار زیاد در آینده ای نزدیک این محصول وارد بازار خواهد شد . هوم پاد اپل به دلیل اینکه بصورت بی سیم (وایرلس) عمل می کند ابتدا باید در سازمان FCC مجوز های لازم را دریافت کند .

چندین اسناد که مجموعه ای  از تصاویر و راهنماها تشکیل شده اند در تاریخ ۱۷ جولای بعد از اینکه هوم پاد در فروشگاه ها برای فروش عرضه خواهند شد در اختیار عموم قرار می گیرد . ولی تعدادی از اسناد دیگر ، از جمله طرح های شماتیک ، تا زمان نا مشخصی بصورت محرمانه باقی خواهد ماند و منتشر نمی شود .

در روز چهار شنبه گزارشی از تایپه تایمز (Taipei Times) منتشر شد ، شرکت Inventec که در تولید هوم پاد اپل همکاری می کند یک میلیون هوم پاد اپل را برای عرضه آماده کرده است .انتظار می رود شرکت اینونتک و با همکاری یک شرکت مونتاژ کننده  با نام فاکسکان بتوانند تا پایان سال جاری ۱۰ الی ۱۲ میلیون هوم پاد اپل را برای فروش عرضه کنند .

طبق سخنرانی یکی از مقامات شرکت اپل ، قرار بود اسپیکر هوشمند هوم پاد (HomePod)  در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود ، اما به دلایل نامعلومی شرکت اپل تا رسیدن به ماه مورد ، محصول خود را قرار شد در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه کنند . شرکت اپل دلیل تاخیر عرضه هوم پاد را چنین اعلام کرد : کمی زمان لازم بود تا محصول را آماده ارائه به خریداران کنیم.

اسپیکرهای هوشمند شرکت های گوگل و آمازون با فروش بالایی که داشتند ، توانستند رکورد خوبی را ثبت کنند . شرکت اپل برای بدست آوردن محبوبیت در این بازار می خواهد کیفیت صدای اسپیکر را در اولویت قرار دهد و با برچسب قیمت ۳۴۹ دلاری امیدوار به رقابت با دیگر محصولات قدرتمند بازار است .

 منبع appleinsider

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست