واتساپ به زودی لینک های مخرب را شناسایی می کند

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ با ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان در صدر لیست محبوب ترین پیام رسان ها قرار دارد . اخیرا شایعاتی از این پیام رسان واتساپ منتشر شده است که در حال آزمایش بر روی ویژگی جدیدی است که به کمک آن واتساپ قادر به تشخیص لینک های ناشناخته و مخرب باشد و به کاربران در هنگام دریافت این نوع از لینک ها هشدار دهد . با توجه به افزایش خبرهای جعلی و لینک های مخرب در پیام رسان ها اضافه شدن این ویژگی امری ضروری می باشد .

ویژگی جدیدی که به واتساپ اضافه خواهد شد قادر به شناسایی تمامی لینک های مخرب هرزنامه ها و خبرهای دروغ را شناسایی می کند و به کاربران در مورد این لینک ها هشدار خواهد داد . این ویژگی در حال آزمایش است و بصورت رسمی منتشر نشده است ، علاقه مندان می توانند نسخه بتای پیام رسان را دریافت و نصب کنند .

هر بار که پیانی حاوی لینک های ناشناخته باشد واتساپ هشداری با رنگ پس زمینه قرمز در بالای پیام به کاربران اخطار می دهد. بر اساس ادعای واتساپ پیام های ارسالی و دریافتی به سرورهای واتساپ ارسال نمی شود و شناسایی بصورت محلی انجام خواهد شد . کاربران اندروید می توانند نسخه ۲.۱۸.۲۰۶ پیام رسان واتساپ را دریافت کنند و از این قابلیت بهره مند شوند .

منبع mspoweruser

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست