اینتل در روز گذشته به روز رسانی جدی برای درایورهای پردازنده های گرافیکی خود منتشر کرد.درایورهای جدید اینتل قابلیت ها و تغییرات بسیار بزرگی را برای کاربران لپ تاپ به ارمغان می آورد. درایورهای جدیدی که اینتل منتشر کرده است به روز رسانی های عمومی درایورها را از تنظیمات سفارشی کارخانه جدا می کند.انتشار درایورهای به روزرسانی شده اینتل این امکان را می دهد از این پس درایورهای پردازنده اینتل را بعد از انتشار سریعا نصب کنید، یعنی دیگر تنظیماتی که شرکت سازنده بر روی لپ تاپ اعمال کرده است از بین نمی رود. پیش از این، زمانی که اینتل درایورهای جدید خود را منتشر می کرد، کاربران باید منتظر می ماندند تا شرکت تولید کننده لپ تاپ به روزرسانی های درایورهای محصول خود را منتشر کند.

اینتل پس از انتشار درایورهای خود در بیانیه ای اعلام کرد:

ما نظرات کاربرانمان را شنیدیم که خواستار این هستند که به صورت آزاد بتوانند سیستم های خودشان را به جدیدترین نسخه های درایور پردازنده های گرافیکی به روز رسانی کنند. اکنون قفل درایورهای DCH به صورت رایگان از پردازنده های گرافیکی اینتل برداشته شده است و کاربران می توانند به محض انتشار به روز رسانی ها که شامل بهینه سازی در اجرای بازی ها و برطرف کردن باگ ها را به سرعت دریافت کنند.

با توجه به بیانیه منتشر شده اینتل، کاربران قادر خواهند بود فایل های exe درایورها را دانلود و در سیستم های خود نصب کنند. اینتل اعلام کرد کاربران می توانند این درایورها را در پردازنده های نسل ششم و ویندوز 10 نسخه 1709 و دیگر نسخه های جدید به راحتی و بدئن مشکل نصب کنند. به گفته اینتل، تنظیمات سفارشی شرکت سازنده لپ تاپ بدون تغییر می ماند و همچنین شرکت سازنده قادر خواهد بود تنظیمات سفارشی خود بپرا به صورت جداگانه از بخش (Windows Update) به روزرسانی کند.

این تغییرات این امکان را به کاربران رایانه های سرفیس می دهد تا درایورهای گرافیکی خود را به خواست خود  دانلود و به روزرسانی کنند و دیگر نگران از دست رفتن تنظیمات اعمال شده شرکت سازنده نباشند. این قابلیت برای دیگر رایانه هایی که به پردازنده های اینتل مجهز شده اندد نیز امکان پذیر می باشد.اینتل اعلام کرد: علاوه بر تغییراتی که در به روزرسانی درایورها اعمال شده است، تعییراتی برای بهینه سازی اجرای بازی هایی مانند Gears Tactics ،XCOM: Chimera Squad در پردازنده های گرافیکی Iris Plus اینتل نیز اعمال شده است.

منبع windowscentral

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست