پروژکتور ۴K ال جی با قیمت ۳ هزار دلار عرضه می شود

شرکت ال جی ، در نمایشگاه CES 2018  که در اوایل سال برگزار شد اعلام کرد ، به وسیله ی HU80KA ، پروژکتی با رزولوشن 4k و ابعاد بسیار کوچک در قالب یک جعبه کوچک همچنین قابل حمل  که قادر خواهد بود تصاویری 150 اینچی و با میزان روشنایی 2500 لومن وارد بازار خواهد شد . اما پروژکتور 4k ال جی رقم پایینی نخواهد داشت ، علاقه مندانی که قصد خرید این پروژکتور را دارند باید مبلغ 3 هزار دلار پرداخت کنند . این محصول در اواخر هفته جاری وارد بازار خواهد شد .

هرچند به نظر می رسد رقم بالایی که برای این پروژکتور پرداخت می شود ارزش بالایی دارد . پروژکتور جدید ال جی ، علاوه بر اینکه از رزولوشن 4k پشتیبانی می کند همچنین از استاندارد HDR10 پشتیبانی می کند . از دیگر امکانات این پروژکتور ، وجود 2 عدد اسپیکر داخلی 7 وات ، صدای اپتیکال و درگاه HDMI و بلوتوث از دیگر مشخصات این دستگاه می باشد . پروژکتور HU80ka مانند تلویزیون های 4k شرکت ال جی از سیستم عامل هوشمند وب او اس (Web OS) پشتیبانی می کند . بنابراین کاربران می توانند به راحتی می توانند به تمام پلتفرم های در حال جریان این دستگاه دسترسی داشته باشند .

با این حال لاگر تصور می کنید مبلغ 3 هزار دلار برای این پروژکتور رقم بسیار بالایی است ، می توانید گزینه های دیگری را نیز مورد بررسی قرار دهید . شما می توانید با مبلغ 1500 دلار پروژکتور TK00 ساخت شرکت بن کیو را خریداری کنید . پروژکتور 1500 دلاری بن کیو می تواند شدت روشنایی 3 هزار لومن را ارائه کند . در واقع با خرید پروژکتور بن کیو دیگر طراحی شیک و بروزتر پروژکتور ال جی را از دست خواهید داد .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست