چگونه اپل اطلاعات شمارا جمع آوری می کند؟

در ماه های اخیر در گزارشی اعلام شد که کمپانی فیسبوک اطلاعات کاربران خود را به سازمانی به فروش رسانده است . همین مسئله باعث شد شرکت فیسبوک قوانین حریم خصوصی کاربران خود را به نحوی شفاف سازی کند . بعد از اتفاقی که برای فیس بوک افتاد کاربران نسبت به اطلاعات کاربری خود حساسیت های بیشتری پیدا کرده اند و شرکت های بزرگ دیگری از جمله گوگل و شرکت مایکروسافت تلاش کرده اند تا کاربران خود را از اطلاعاتی که از آن ها در اختیار دارند به صورت های مختلفی اطلاع رسانی کنند  . در اینجا ما به شما خواهیم گفت که چگونه اپل اطلاعات شما را پیدا می کند .

شرکت اپل همواره افتخار کرده است که اطلاعات کاربرانش هیچ گاه مورد سو استفاده قرار نگرفته است ، اپل در صفحه حفظ حریم خصوصی کاربرانش نوشته است :(( ما معتقد هستیم که امنیت نباید صرف سو استفاده های شخصی شود )).به هرحال شرکت اپل چگونگی پیدا کردن اطلاعات کاربران را شفاف سازی کرده است .

گام اول : وارد وبسایت شرکت اپل شوید و سپس وارد بخش حریم خصوصی شوید .

گام دوم : پس از ورود به صفحه حریم خصوصی ، عنوان “دسترسی به اطلاعات شخصی” را پیدا خواهید کرد .

گام سوم : در زیر زبانه دسترسی به اطلاعات شخصی ، لینکی وجود دارد تحت Privacy Contact Form روی آن کلیک کنید .

گام چهارم : نام کشور خود را انتخاب کنید .

گام پنجم : بعد از انتخاب کشور ، محل اقامت خود را مشخص کنید و سپس در منویی که باز شده است گزینه Privacy issues را انتخاب کنید .

گام ششم : نوع مسئله امنیتی خود را انتخاب کنید .

گام هفتم : اطلاعاتی که اپل از شما می خواهد را پر کنید .

گام هشتم : اپل برای اینکه تشخیص دهد شما یک فرد حقیقی هستید و یا یک فرد متجاوز برای شما یک ایمیل اعتبار سنجی ارسال می کند .

گام نهم : پس از اعتبار سنجی اپل اطلاعات شما را در قالب یک فایل زیپ ارسال می کند ، اما این فایل رمزگذاری شده است و اپل رمز این ایل را بصورت جداگانه ارسال می کند و شما با وارد کردم رمز فایل می توانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید .

منبع gadgetsnow

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست