کاربران فعال شبکه اجتماعی ردیت از توییتر بیشتر است

طبق آمار و اطلاعاتی که شرکت ردیت ( Reddit ) از کاربران فعال  ماهیانه خود منتشر کرده است ، این شبکه اجتماعی از ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ کاربران فعال ماهیانه خود را از ۲۵۰ میلیون نفر به ۳۳۰ میلیون نفر در سال ۲۰۱۸ رسیده است. بر اساس اطلاعاتی که بدست آمده است ، این افزایش ۳۰ درصدی کاربران فعال شبکه اجتماعی ردیت در کمتر از ۶ ماه بدست آمده است . شبکه اجتماعی ردیت با توجه به رشدی که داشته است توانسته است در رتبه ۱۱ پلتفرم شبکه های اجتماعی قرار بگیرد .

توجه داشته باشید که این تنها اطلاعاتی نیست که از ردیت از عملکرد خوب خود منتشر کرده است . بر اساس رتبه بندی وب سایت الکسا ، بر اساس ترافیک ماهیانه ای که الکسا از سایت های مختلف منتشر می کند ; وب سایت Reddit.com در رتبه ششم پر بازدید ترین سایت در جهان می باشد . علاوه بر این آمار ، الکسا نشان می دهد که کاربران زمان بیشتری را صرف وب سایت ردیت در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی میکنند .

با توجه به اینکه ، حتی اگر ۳۳۰ میلیون کاربر ردیت در هر ماه فقط یکبار از سایت ردیت بازدید کنند ، مدت زمانی که در این شبکه اجتماعی صرف میشود بالغ بر ۱۲۰ هزار ساعت می باشد . این اعداد و ارقام بسیار بالا می باشند و از حد انتظار بالاتر رفته است .

ردیت نه تنها در شبکه اجتماعی عملکرد فوق العاده ای داشته است بلکه وب سایت این شبکه اجتماعی از ۵۰ سایت پربازدید جهان بازدید بیشتری داشته است .

منبع thenextweb

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست