کاهش ارزش ارزهای رمز نگاری شده

طبق گزارشی که از اطلاعات بیزنس اینسایدر بدست آمده ، پس از حمله سایبری بزرگی که به یکی از صرافی های بزرگ ژاپنی شد و هکر ها توانستند ۴۰۰ میلیون دلار ارز رمز نگاری شده را سرقت کنند . در این بین ۶ ارز رمزنگاری شده که معروف ترین آن ها بیت کوین است در ۲۴ ساعت گذشته با افت شدید ارزش روبه رو شدند .

ارز دیجیتالی بیت کوین ، در حال حاضر ۳۳ درصد سهم بازار را در اختیار دارد  و در ۲۴ ساعت گذشته  ببا ۴.۶ درصد کاهش ارزش به قیمت ۱۱.۲۹۷ دلار معامله می شود . ارز های دیجیتالی اتریوم و ریپل رتبه های دوم و سوم ارزهای دیجیتالی در بازار شناخته می شوند به ترتیب ۴.۶ درصد و ۶.۳ درصد کاهش ارزش به قیمت ۱.۱۸۴ دلار و ۱.۳۰ دلار به ازای هر واحد رسیده اند .

بیت کوین کش که در سال ۲۰۱۷ از بیت کوین جدا شد و با ۴.۳ درصد کاهش ارزش به ۱.۶۷۷ دلار رسید ، بیت کوین کش با ارزش کلی ۳۹۹ میلیون دلار در بازار معامله می شود .

در این بین ارز دیجیتالی نئو که توسط چینی ها از اتریوم جدا شددر ۲۴ ساعت گذشته ۳.۱ درصد افزایش ارزش داشت و در بازار به ۱۵۷دلار افزایش داشته است . ارز دیجیتالی نئو از یک ماه گذشته به طریق وحشتناکی ۱۵۳ درصد ارزش داشته و به ارزش کلی ۱۰.۵۷ میلیارد دلار در بازار رسیده است .

اکثر ارز های رمزنگاری شده با نوسانات بسیار زیادی در بازار رو به رو شده اند در مقایسه با سال ۲۰۱۷ در تلاش هستند رشد ارزش خود را حفظ کنند ، ممنوعیت مبادلات و فعالیت در کشور های چین و کره جنوبی و همچنین افزایش نظارت و قانون گذاری در کشور امریکا باعث کم شدن ارزش ارزهای دیجیتالی شده است . در حالی که پیش بینی می شد ارزهای دیجیتالی در سال ۲۰۱۸ به افزایش ارزش خود ادامه می دهند .

در مصاحبه ای که مارکوس مولر مدیرمسئول دویچه بانک با بلومبرگ داشته است عنوان کرد :کسانی که در ارزهای دیجیتالی سرمایه گذارای کنند ممکن است بخش زیادی از سرمایه ی خود را در این بخش از دست بدهند . مارکوس مولر در ادامه گفت: کسانی که می خواهند در ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کنند باید با بررسی های متخصصان انجام شود ، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی بسیار ریسک بالایی می پذیرد .

منبع markets

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست