کد نام گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال Croal و Flame می باشند

کد نام گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال

در روزهای اخیر اخبار و شایعات زیادی از گوشی های هوشمند پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال منتشر شده است. در گزارش های قبلی اطلاعاتی منتشر شده بود که گوگل گوشی هوشمند پیکسل ۴ را با قابلیت مشابه فیس آی راهی بازار خواهد کرد. اما روز گذشته گزارشی از کد نام های گوشی های هوشمند جدید گوگل منتشر شده است از جمله Needlefish ، Coral و Flame استفاده شده است.

گوگل با سنت دیرینه ی خود، اغلب کد نام محصولات اندرویدی خود را از میان آبزیان انتخاب می کند. در محصولات قبلی نیز از کد نام Hammerhead برای گوشی هوشمند نکسوس ۵ و دیگر نام های Sargı و Biri برای دیگر گوشی های هوشمند پیکسل 3a و پیکسل 3a XL استفاده کرده بود. به من ظر می رسد گوگل با انتخاب نام های جدید برای محصولات جدید خود همان الگوی قبل را حفظ کرده است.

بر همین اساس، یکی از توسعه دهندگان با توجه به اطلاعات موجود در کد منبع اندروید AOSP و در بررسی خطاهایی که در پیاده سازی SELinux در هشت دستگاه مختلف اتفاق افتاد، بطور اتفاقی متوجه کدهای نام گوشی های جدید گوگل شد. در بررسی های انجام شده، تعداد ۶ گوشی گوگل و ۲ گوشی شرکت پاناسونیک قرار دارد که در فهرست زیر مشاهده می شود.

اما بر اساس اطلاعات منتشر شده در ژانویه از پنجمارک گیگ پنج، گوشی هوشمند گوگل که با کدنام Coral برای گوشی هوشمند پیکسل ۴ می باشد، به حافظه رم ۶ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز می شود. در ادامه گزارش کد نام Flame برای گوشی هوشمند پیکسل ۴ ایکس ال می باشد. اما وضعیت کد نام Needlefish مشخص نشده است ولی کاملا مطمئن هستیم که این کد نام مربوط به یکی از دستگاه های اندرویدی شرکت گوگل خواهد بود. همچنین کدنام های Medaka و Salamon مشخص نشده اند که مربوط به کدام یک از محصولات این شرکت خواهد بود.

در حال حاضر نمی توان در مورد مشخصات محصولات جدید گوگل با اطمینان اظهارنظر کرد. با این حال باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری از گوشی های هوشمند جدید گوگل منتشر شود.

منبع androidpolice

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست