microsoft swiftkey keyboard

بر اساس گزارش های جدیدی که منتشر شده است، مایکروسافت در اقدامی قصد دارد نام صفحه کلید سوئیفت کی (SwiftKey) را در اندروید به مایکروسافت سوئیفت کی کیبورد (Microsoft SwiftKey Keyboard) تغییر می دهد. این خبر توسط رسانه پلیس اندروید گزارش شد و در این گزارش آمده است که مایکروسافت بدون اعلام رسانه ای با استفاده از توضیحات مربوط به نسخه بتای جدید سوئیفت کی در اندروید، تغییر نام این اپلیکیشن محبوب تایید شده است.

با این حال، اپلیکیشن سوئیفت کی در گوگل پلی استور با همان نام همیشگی می باشد. اما بسیاری از کاربران  پس از دانلود نسخه بتای 7.5.5.15 سوئیفت کی برای دستگاه خود، تغییر نام آن به مایکروسافت سوئیفت کی را مشاهده کرده اند. این تغییر نام در قسمت های منوی اصلی گوشی، تنظیمات اپلیکیشن، و دکمه اسپیس صفحه کلید و دیگر قسمت ها به چشم می خورد. در نسخه بتای سوئیفت کی با نام ماکیورسافت سوئیف کی کیبورد، از ایموجی های نسخه 12 نیز پشتیبانی می کند، در این نسخه، ایموجی های جدیدی از غذا، حیوانات، رباتیک ، سگ ، سمعک و … استفاده شده است.

در ادامه گزارش، اطلاعات مربوط به نسخه بتای اپلیکیشن سوئیفت کی منتشر شده است : از این پس اپلیکیشن  محبوب سوئیفت کی با نام جدید (Microsoft SwiftKey Keyboard) ارئه می شود.کاربران نگران این موضوع نباشند این همان صفحه کلیدی است که سال ها آن را می شناسید و به آن علاقه دارید. در این نسخه ما نسخه جدید 12 ایموجی ها را به این اپلیکیشن اضافه کردیم که شامل سمور، فلامینگو، سگ راهنما، تنبل و … می باشد. اما برای مشاهده نسخه جدید ایموجی ها، دستگاه شما باید از اندروید 10 یا نسخه های بالاتر باشد.

بر همین اساس کاربرانی که دستگاه های آن ها از نسخه 10 و نسخه های بعدی استفاده خواهد کرد، با دانلود اپلیکیشن جدید مایکروسافت سوئیفت کی کیبورد در گوگل پلی استور، به ایموجی های جدیدتری دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر این تغییرات در نسخه اندرویدی این اپلیکیشن اعمال شده است و منتظریم در آینده برای سیستم عامل iOS نیز ارائه شود.

منبع onmsft

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست