کیبورد مجازی حساس به فشار مایکروسافت

 در حالی شرکت بزرگ مایکروسافت نتواند در سال جاری گوشی هوشمند قابل انعطاف خود را راهی بازار کند ، تعدادی از شرکای مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای طراحی  لپ تاپ های ویندوز ۱۰ مجهز به صفحه نمایش دوگانه هستند در حالی که گفته می شود از صفحه نمایش دوم برای استفاده از کیبورد مجازی خواهد بود تا کاربران بتوانند به راحتی تایپ کنند و به تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشند .

اختراع جدید شرکت مایکروسافت کیبوردی است که  به صورت مجازی در صفحه نمایش لمسی لپ تاپ مایکروسافت قرار دارد و کاربران می توانند به راحتی تایپ کنند . مایکروسافت توضیح می دهد که چگونه یک صفحه نمایش حساس به فشار که امروزه در بسیاری از گوشی های هوشمند یافت می شود می تواند برای بهبود تایپ کردن روی صفحه کیبورد مجازی در صفحه نمایش لپ تاپ استفاده کرد . کاربرای برای فعال کردن کیبورد مجازی در لپ تاپ مایکروسافت ، ابتدا باید نمایشگر صفحه نمایش را لمس کنند تا کیبورد مجازی حساس به فشار فعال شود . کیبورد مجازی مایکروسافت ، حساسیت بسیار بالایی به لمس و فشار دارد و عملکرد آن را در صفحه نمایش گوشی های هوشمند مشاهده می کنیم . زمانی که کاربر بر روی هر نماد و یا حرف مورد نظر فشار وارد کند ، آن حرف بلافاصله تایپ می شود . همچنین به کمک سنسورهای حساس به فشار حروف یا نماد مورد نظر را انتخاب کرد . می توان از قابلیت های بسیار زیادی در این کیبورد مجازی استفاده کرد ، از جمله بولد کردن عبارت های مدنظر ، ایجاد کردن افکت و… همگی با لمس و فشار دادن صفحه نمایش امکان پذیر است .

به نظر می رسد شرکت چینی لنوو نخستین شرکتی خواهد بود که لپ تاپ ویندوز ۱۰ با صفحه نمایش دوگانه را راهی بازار می کند . امیدواریم مایکروسافت مجوز تولید محصولات خود را در اختیار دیگر شرکت های همکار خود قرار دهد تا بهبود تجربه تایپ کردن برای کاربران ویندوز ۱۰  فراهم شود .

منبع mspoweruser

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست