کینگستون اولین ماوس شارژ بی سیم HyperX را معرفی کرد

کینگستون اولین ماوس شارژ بی سیم HyperX را معرفی کرد

کینگستون اولین ماوس شارژ بی سیم HyperX را معرفی کرد

شرگت کینگستون تولید کننده سخت افزارهای کامپیوتری، ماوس جدید سری HyperX را با نام Pulsfire معرفی کرد که قابلیت شارژ Qi و همچنین دارای حسگری با دقت 16000 DPI می باشد. این شرکت همچنین پد ChargePlay را برای ماوس جدید خود و سایر دستگاه های مجهز به فناوری Qi مانند هدست و گوشی های هوشمند معرفی کرد.

ماوس بی سیم  HyperX Pulsefire Dart (HX-MC006B) از یک سمس.ر Pixart 3389 با دقت 16000 ِDPI و همچنین از سوئیچ های Omron که طول عمر بسیار بالایی دارد در این ماوس استفاده شده است. سازنده ی این محصول می گوید که این ماوس دارای یک سنسور ردیابی IPS 450(اینچ در هر ثانیه) و همچنین این سنسور با فرکانس 1000 هرتز می باشد. این دستگاه دارای یک طراحی آرگونومیک که در اطراف این ماوس چرم به کار رفته است و همچنین از LED های RGB که رنگ آن قابل کنترل است ساخته شده است. علاوه بر این امکانات، کینگستون از نرم افزار HyperX Ngenutiy که امکان نظارت بر عمر باتری این ماوس را در اختیار کاربران قرار داده است. محصول جدید این شرکت با استفاده از آداپتور بی سیم 2.4 گیگاهرتزی به رایانه کاربر متصل می شود.

ماوس بی سیم Pulsefire Dart با استفاده از پد  HyperX ChargePlay Base (HX-CPBS-A) که با ولتاژ 10 واتی است می تواند برای شارژ سایر دستگاه های سازگار با فناوری Qi مانند تلفن های هوشمند نیز استفاده شود. از طرف دیگر، این دستگاه را می توان با استفاده از یک کابل شارژ کرد. کینگستون می گوید که ماوس HyperX Pulsefire Dart میتواند بسته به روشن بودن چراغ LED می تواند 50 تا 90 ساعت کار کند.

علاقه مندان به این محصول می توانند ماوس مدل HyperX Pulsefire کینگستون را با قیمت 99/99 دلار و پد ChargePlay Base را نیز با قیمت 60 دلار تهیه کنند.

منبع anandtech

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست