گلکسی فولد در اواخر تیر ماه راهی بازار می شود

زمان عرضه گلکسی فولد اعلام شد
بر اساس گزارش های جدیدی که در مورد گوشی تاشدنی منتشر شده است، نشان می دهد زمان عرضه ی گلکسی فواد به بازار تا مرداد ماه سال جاری به تعویق خواهد افتاد. در حال حاضر یکی از مدیران اجرایی سامسونگ گفته است  که این شرکت گوشی هوشمند تا شدنی جدید را تا اواخر تیر ماه روانه بازار خواهد کرد.

‌کیم دونگ جین، رئیس بخش فناوری اطلاعات و موبایل سامسونگ به نقل از نشریه ی کره ای News Tomato گفته است: یک خبرنگار در فرودگاه بین المللی گیمپوی سئول از کن پرسید که آیا در ما ژوئیه گوشی تا شدنی را می توانیم ببینیم؟ من به خبرنگار گفتم که قبلاً به شما گفته بودم که باید کمی بیشتر صبر کنید، اما به زودی یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد این گوشی برگزار خواهیم کرد.

این خبر توسط مکی واینباخ، افشا کننده خبرهای سامسونگ نیز تایید شده است. همچنین در توییتی اعلام کرده است:

من از یک منبع معتبری شنیده ام که گوشی تا شدنی گلکسی فواد در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد. من این خبر را چند روز پیش شنیدم اما یک وب سایت دیگر نیز نوشته است که یکی از مدیران سامسونگ مایل است این گوشی در ماه ژوئیه به بازار عرضه شود و قبل از معرفی آن یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شود.

سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که اگر آن ها قادر به عرضه گوشی تاشو تا خرداد ماه نباشند، می توانند پیش فروش ها را لغو کنند. اما سامسونگ اعلام کرده است که این گوشی تا اواخر تیر ماه روانه بازار خواهد شد ولی بسیاری از فروشگاه ها مانند BestBuy، تمام پیش فروش ها را لغو کرده است.

گفته می شود تعویق افتادن عرضه ی گوشی تا شدنی به این دلیل است که سامسونگ در حال برطرف کردن مشکلات گوشی گلکسی فولد است. ابتدا قرار بود گلکسی فولد در خرداد ماه راهی بازار شود، اما به نظر می‌رسد به زمان بیشتری برای رفع اشکالات این گوشی نیاز است. با این حال ممکن است سامسونگ گوشی تا شدنی جدید خود را ابتدا در بازارهای محلی به فروش برساند و سپس راهی بازارهی بین المللی کند. پیش از این یکی از مسئولان سامسونگ اعلام کرده بود که برنامه ی عرضه این گوشی به بازار مشخص نشده است، اما به نظر می رسد تا چند هفته ی دیگر Galaxy Fold راهی بازار خواهد شد.

منبع mspoweruser

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست