گلکسی نوت ۹ زودتر از زمان اعلام شده عرضه خواهد شد

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای معرفی پرچمدار خود گلکسی نوت ۹ است ، این گوشی در تاریخ ۹ مرداد سال جاری معرفی خواهد شدو عرضه آن در اوایل شهریور انجام می شود . برخی منابع اعا می کنند سامسونگ به دلیل فروش پایین گوشی های  گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس و برای بهبود فروش محصولات خود مجبور به عرضه پیش از موعد مقرر گوشی گلکسی نوت ۹ خواهد شد . بر همین اساس ممکن است سامسونگ برخلاف روال سال های گذشته در عرضه محصولات خود که در اوایل شهریور  به بازار عرضه می شد ، در سال جاری این روال تغییر کند و عرضه گلکسی نوت ۹ را در اواخر مرداد راهی بازار خواهد کرد .

سامسونگ در بازار چین عملکرد خوبی نداشته است ، سامسونگ همچنان در فروش محصولات خود پشت سر شرکت های بزرگی از جمله هواوی ، شیائومی ، اپو ، ویوو قرار دارد . در نتیجه ، اعتماد به فروش گوشی های گلکسی اس ۹ و اس۹ پلاس میان فروشندگان و عرضه کنندگان کم شده است . بر اساس گزارش منتشر شده از وب سایت chinatimes ، انتظار می رود مجموع عرضه گوشی گلکسی اس ۹ در سال ۲۰۱۸ سی میلیون دستگاه باشد و این آمار در مقایسه با اولین سری از گوشی های گلکسی اس که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد کم ترین مقدار است .

سامسونگ در سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ ۷۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند عرضه کرده است و انتظار می رود در سه مال دوم سال جاری ۷۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند عرضه کند .

منبع digitimes

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست