گلکسی A90 با دوربین 48 مگاپیکسلی ابتدا در چین عرضه خواهد شد

گلکسی A90 ابتدا در کشور چین عرضه می شود

بر اساس گزارش منتشر شده گوشی های هوشمند سری A سامسونگ که شامل گلکسی A90 می شود، قرار است در اواخر سال جاری عرضه شوند. طبق اطلاعاتی که بدست آمده است سامسونگ این محصول را با طراحی نا مناسبی روانه بازار خواهد کرد. بر همین اساس گفته می شود این گوشی با نمایشگر بدون بریدگی و همراه با دوربین سلفی پاپ آپ عرضه خواهد شد. همچنین گفته می شود، سامسونگ از یک مکانیزم کشویی و چرخشی برای دوربین این محصول استفاده خواهد کرد. با این مکانیزم دیگر نیازی به دوربین اضافی سلفی در این دستگاه نمی باشد و کافیست با چرخشی دوربین آن را به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار داد.

در اطلاعات منتشر شده، گفته شده است که گوشی Galaxy A90 قرار است به یک دوربین 48 مگاپیکسلی و در ابتدا فقط در چین عرضه خواهد شد. بنا بر توئیت Ice Universe طراحی گوشی میان رده ی A90 توسط یک تیم چینی طراحی شده است و این تیم توسط متخصصان سامسونگ مستقر در کشور چین رهبری می شوند. همچنین گفته می شود، این دستگاه تنها در بازار چین در مدت زمان کوتاهی عرضه خواهد شد. بنابر این ممکن است سامسونگ گلکسی A90 را در سایر بازارها نز عرضه کند.

شایعات زیادی در مورد مکانیزم دوربین منحصر به فرد گوشی گلکسی A90 منتشر شده است. مکانیزم دوربین چرخشی (lifting rotary camera solution) ایده ای است که در هیچ یک از گوشی های سامسونگ استفاده نشده است. ظاهرا گلکسی A90 فقط از یک سیستم دوربین به عنوان دوربین عقب و دوربین سلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مکانیزم این دوربین به این صورت خواهد بود که کاربر با توجه به نیاز خود می تواند دوربین را روی حالت سلفی قرار دهد یا به عنوان دوربین پشتی بچرخاند و عکاسی کند.

در حال حاضر جزئیات فنی در مورد سنوسور 48 مگاپیکسلی سامسونگ ارائه نشده است. Samsung حسگر 48 مگاپیکسلی را در اکتبر سال 2018 با نام ISOCELL Bright GMI معرفی کرد. این حسگر 48 مگاپیکسلی با سایز 0.8 میکرمتر در هر پیکسل، می تواند حساسیت نور را نسبت به حسگر 1.6 میکرومتری را در 12 مگاپیکسل ارائه دهد. سامسونگ تولید انبوه این سنسور را در سه ماهه چهارم سال 2018 آغاز کرد. این امکان وجود دارد که این حسگر در گوشی گلکسی A90 استفاده شود. اطلاعات تکمیلی این محصول در هفته آینده منتشر خواهد شد.

منبع sammobile

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست