گوشی تا شدنی ZTE با طراحی مشابه به موتورولا RAZR

گوشی هوشمند تا شدنی ZTE با طراحی مشابه به گوشی موتورولا RAZRدر اوایل ماه ژانویه گزارشی منتشر شد که شرکت زد تی ای (ZTE) تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی یک گوشی انعطاف پذیر مشابه گوشی خاطره انگیز موتورولا ریزر معرفی خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد این محصول توسط زد تی ای منتشر نشده است، اما اطلاعاتی مربوط به ثبت پتنت جدید ZTE خبر از گوشی تاشدنی تا پایان سال جاری می دهد. پس از ثبت پتنت ، شرکت زد تی ای تصاویری از یک گوشی هوشمند تاشدنی منتشر کرد. در این تصاویر گوشی هوشمندی را نشان می دهد که از یک نمایشگر قابل انعطاف که به صورت افقی و در حالت گسترده می باشد استفاده شده است.

اما اطلاعات دیگری از تغییرات در طراحی گوشی هوشمند تا شدنی زد از ای منتشر شد. به نظر می رسد، شرکت چینی ZTE در حال توسعه گوشی هوشمند تا شدنی ای است که نمایشگر آن به صورت عمودی و در حال گسترده همانند طرلحی گوشی محبوب موتورولا ریزر خواهد بود. با این حال طراحی این گوشی با گوشی موتورولا متفاوت خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از پتنت جدید زد تی ای، به نظر می رسد گوشی هوشمند تا شدنی این شرکت با نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه معرفی خواهد شد. با توجه به اطلاعاتی که از طراحی گوشی هوشمند زد تی ای منتشر شده است، صفحه نمایش این گوشی در حالت عمودی بصورت گسترده قرار می گیرد و در حالت غیر گسترده کاربر می تواند قسمت پایین صفحه نمایشگر را مشاهده کند. احتمالا دسترسی این قسمت از نمایشگر برای دسترسی به اطلاعاتی مانند اعلان ها، ساعت، وضعیت آب و هوا و پاسخ دادن به تماس ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گوشی تا شدنی زد تی ای

در  پشت این گوشی، و در نیمه ی پایین نمایشگر از دوربین دوگانه به همراه یک فلاش LED استفاده شده است، همچنین در نیمه اول دستگاه دوربین دوگانه سلفی مشاهده می شود.نیمه پایینی گوشی هوشمند زد تی ای، به یک اسپیکر و پورت USB Type-C مجهز شده است. متاسفانه درگاه جک هدفون 3.5 میلیمتری در این گوشی مشاهده نمی شود.

در حال حاضر، اطلاعات منتشر شده فقط مربوط به پتنت ثبت شده می باشد، شرکت ZTE ممکن است تا روز معرفی این دستگاه; تغییراتی را در طراحی و سایر مشخصات دستگاه اعمال کند. با توجه به رقابتی که در حوزه گوشی های تا شدنی است در بلند مدت محصولات شرکت های بزرگ کامل تر خواهد شد و در حال حاضر در اول مسیر قرار دارند.

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست