گوشی هوشمند لنوو با صفحه نمایش ۹۵ درصد

شرکت لنوو ، یکی از موفق ترین شرکت های چینی در زمینه تولید قطعات کامپیوتر ، موبایل و تبلت لپ تاپ و .. می باشد . ظاهرا تصاویری از محصول جدید این شرکت منتشر شده است که گویا لنوو قرار است یک موبایل هوشمند با صفحه نمایش ۹۵ درصد معرفی کند ، این اقدام لنوو در نوع خود بی نظیر خواهد بود .

محصول جدید لنوو که به صورت تمام صفحه می باشد ” Full screen smartphone ” نامیده می شود ، با دیدن تصاویر این گوشی متوجه می شوید شبیه به پرچمدار شرکت اپل آیفون X می باشد .آنطور که به نظر می رسد ، لنوو نیز مانند دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند قصد دارد گوشی های با حاشیه کم تولید کند .

چَنگ چِنگ، مدیرعامل شرکت لنوو، در اکانت رسمی لنوو ضمن انتشار تیزری از تلفن همراه جدید شرکت خود، نظرسنجی را مطرح کرده است که به شرح زیر است:

مدیر عامل شرکت لنوو (( چنگ چنگ )) در اکانت رسمی شرکت همرا با انتشار تصاویر محصول جدید لنوو یک نظر سنجی را نیز مطرح کرد با این عنوان : تصویری که مشاهده می کنید دارای چه نسبتی از صفحه نمایش می باشد ؟

۱- نسبت تصویر ۸۰ -۴۰ ؟

۲- نسبت تصویر ۸۵ – ۸۹ ؟

۳ – نسبت تصویر ۹۰ – ۹۴ ؟

طبق پیش بینی های انجام شده ، لنوو قصد دارد در آینده ای نزدیک گوشی هوشمندی با صفحه نمایش فول اسکرین ۹۵ درصد عرضه کند . اگر لنوو موفق به ساخت چنین دستگاهی شود دیگر شاهد بریدگی آزار دهنده ای در صفحه نمایش نخواهیم بود .

بر اساس اطلاعات بدست آمده محصول جدید لنوو در تاریخ ۱۴ ژوئن معرفی می شود . متاسفانه اطلاعات دیگری در دسترس نمی باشد . در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر خواهد شد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست