گوشی هوشمند ROG ایسوس از دیگر گوشی های با تراشه 845 سریعتر است

شرکت ایسوس از بزرگترین تولید کنندگان کامپیوتر های شخصی ، تبلت و موبایل می باشد . ایسوس اخیرا گوشی جدید خود را به نام ROG phone معرفی کرده است ، به تازگی این گوشی در پنچ مارک گیگ پنج مورد بررسی قرار گرفته . بر اساس اطلاعات منتشر شده ، مشخص شده است گوشی ROG ایسوس از دیگر گوشی های مبتنی بر تراشه اسنپ دراگون 845 عملکرد سریعتری دارد . ROG phone ایسوس به لطف پردازنده خود تا 2.96 گیگاهرتز پردازش ، یعنی با 200 مگاهرتز قدرت بیشتر از دیگر گوشی های گران قیمت عملکرد بهتری داشته باشد . ظاهرا ایسوس برای پایین نگهر داشتن دمای این گوشی از یک سیستم انتقال گرما به وسیله لوله های مسی استفاده کرده است .

نتایج بررسی پنچ مارک گیگ پنچ منتشر شده است ، همانطور که مشاهده می کنید عملکرد گوشی ROG Phone ایسوس با کمک پردازنده ای که از هسته های بزرگتر در چندین بخش هسته ای استفاده شده است توانسته است  امتیاز  9534 را کسب کند . همچنین در دیگر نمودار منتشر شده این گوشی در بررسی های تک هسته ای توانسته است امتیاز 2547 را کسب کند ، با کسب این نتیجه توانسته است گوشی شیائومی می میکس 2 اس را پشت سر بگذارد . اما چگونه عملکرد پردازنده گوشی ایسوس بالاتر رفته است ؟ ایسوس در روشی آمده است پردازنده ی گوشی ROG را دستکاری کرده و 4 هسته کوچکتر را غیر فعال کرده و تا هسته های بزرگتر عملکرد بهتری را داشته باشند .

شرکت ایسوس در صنعت گیمینگ با سیاستی که پیش گرفته است از نوآوری های محصولات گیمینگ از دیگر شرکت ها عقب نمانده است . با نتایجی که از  پنچ مارک بدست آمده است به احتمال بسیار زیاد این گوشی عملکرد خوبی را در بازی از خود نشان خواهد داد . ایسوس برای این گوشی یک سیستم خنک کننده جانبی را نیز معرفی کرده است که کاربران می توانند این دستگاه را جداگانه تهیه کنند ، این دستگاه خنک کننده هنگام بازی بسیار کاربردی خواهد بود .

منبع gsmarena

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست