گوشی گلکسی نوت ۹ مجهز به بیکسبی ۲ می شود

سامسونگ در حال آماده سازی خود برای معرفی گلکسی نوت ۹ است ، بر اساس شایعات منتشر شده پرچمدار سامسونگ در مقایسه با نسل های پیشین سری گلکسی نوت از مزایای بزرگی برخوردار می باشد . تغییراتی که سامسونگ در گلکسی نوت ۹ شاهد خواهیم بود ، بهبود قلم S Pen و همچنین بالا بردن ظرفیت باتری این گوشی به ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است ، باتری گلکسی نوت ۹ بزرپترین باتری به کار رفته شده در تمامی پرچمداران سامسونگ تا به امروز است . اما این تنها تغییری نیست که سامسونگ در گلکسی نوت ۹ داده است چرا که قلم بهبود داده شده S Pen از بلوتوث در کنار باتری تعبیه شده داخلی جهت ارتقا قابلیت های این قلم استفاده شده است .

سامسونگ علاوه بر تغییرات سخت افزاری در گلکسی نوت ۹ ، در بخش نرم افزار نیز از تغییرات و بهبود هایی اعمال کرده است . سامسونگ آخرین پرچمدار سری گلکسی نوت را همراه جدیدترین نسخه از دستیار صوتی بیکسبی راهی بازار خواهد کرد . دستیار صوتی بیکسبی ۲از قابلیت های جدیدی از جمله پردازش زبان طبیعی ، زمان پاسخگویی سریعتر و کاهش نویز در صدای شنیداری بهبود داده شده است .همچنین شنیده می شود سامسونگ قابلیت های دستیار صوتی بیکسبی را در نسخه دوم افزایش داده است ، بر اساس شایعات منتشر شده سامسونگ از API و SDK های استفاده شده در نسخه دوم دستیار صوتی بیکسبی را توسعه داده است .

با توجه به اینکه شرکت سامسونگ یک چهارم بازار گوشی های هوشمند را در بازار ایالات متحده امریکا در دست دارد ، پیش بینی می شود با توجه به حضور گسترده سامونگ در این کشور دستیار صوتی بیکسبی ۲ شرکت سامسونگ مورد استقبال کاربران و توسعه دهندگان جهت استفاده در اپلیکیشن ها و دیگر سرویس ها قرار بگیرد . علاوه بر این سامسونگ قصد دارد دستیار صوتی هوشمند خود را در دیگر لوازم خانگی از جمله یخچال ، تلویزیون ، لباسشویی و … مورد استفاده قرار دهد .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست