گوگل در تبلیغات خود ویندوز را با یک اتومبیل خراب مقایسه کرد

گوگل ویندوز را با یک خودروی خراب مقایسه کرد

جنگ بین شرکت های بزرگ فناوری گاهی می تواند بسیار کنایه آمیز باشد. به عنوان مثال شرکت گوگل در آخرین تبلیغات خود لپ تاپ کروم بوک ویندوز 10 جدید شرکت مایکروسافت را با یک اتومبیل قدیمی تصادفی مقایسه کرد که در حال از هم پاشیدن است. در این آگهی تبلیغاتی بیل نای که یک مجری و کمدین مشهوری است کروم بوک خود را با یک اتومبیل تصادفی از کار افتاده عوض می کند. در این آگهی تبلیغاتی اتومبیلی را مشاهده می کنید که روی پلاک آن به شکل کنایه آمیزی از عبارت WNDWS استفاده شده است. اتومبیل استفاده شده اتومبیل از رده خارجی که در این آگهی استفاده شده است با نوارچسب های بزرگی تعمیر شده است و نای به اتومبیل خود می گوید: ما با هم ماجراهای زیادی داشته ایم .

مطمئنا گوگل در این آگهی مایکروسافت را مورد هدف خود قرار داده است، پیامی که گوگل در این آگهی می دهد کاملا روشن است: ویندوز یک سیستم عامل بسیار قدیمی و گاهی بسیار غیرقابل اعتماد است، در حالی که کروم بوک و سیستم عامل کروم OS که آن را مدیریت می کنند بسیار به روزتر هستند و  عاری از مشکلاتی هستند که لپ های ویندوزی ارائه می کنند.

با این حال به نظر می رسد مایکروسافت به فکر رفع مشکلات و افزودن ویژگی های جدید به سیستم عامل خود است. اگرچه مطمئن هستیم که بی نقص نیست، اما بسیار بهتر از گذشته شده است.  در هر حال، آخرین کروم بوک تولید شده گوگل بهتر از همیشه بوده است و جزو بهترین محصولات این شرکت بوده است. همچنین با اضافه شدن قابلیت های پشتیبانی از برنامه های اندروید و لینوکس به سیستم عامل کروم OS، این محصول گوگل به زودی می تواند تهدیدی واقعی برای  فرمان روایی مایکروسافت در دنیای سیستم عامل ها خواهد شد.

منبع techradar

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست