گوگل در حال تست تغییراتی در نوارجستجوی لانچر پیکسل است

ظاهرا شرکت گوگل ، در حال اعمال تغییراتی در رابط کاربری لانچر  پیکسل است ، به احتمال بسیار زیاد این تغییرات را در گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال مشاهده خواهیم کرد . در گزارش جدیدی که یکی از کاربران XDA منتشر کرده است نشان می دهد گوگل در حال آزمایش تغییراتی در بازطراحی  رابط کاربری لانچر پیکسل است . گویا این تغییرات در طراحی نوار جستجوی گوگل مشاهده شده است که در آن آیکون میکروفون در سمات راست نوار جستجو به سمت چپ انتقال داده شده و با آیکون گوگل اسیستنت تغییر داده شده است . این تغییرات نکته جالبی دارد ، حتی اگر شما دستیار هوشمند پیش فرض دستگاه را از گوگل اسیستنت به الکسا تغییر دهید ، آیکون دستیار هوشمند دستگاهتان تغییر نخواهد کرد .

در تصویر زیر مشاهده می کنید ، نسخه رابط کاربری لانچر پیکسل توسط گوگل در حال تست با شماره 4889482-9 می باشد . نسخه فعلی موجو لانچر پیکسل در اینترنت ، باشماره مدل رابط کاربری 48356503-9 می باشد .

در حال حاضر ، نسخه باز طراحی شده APK با اندروید نسخه پای و به وسیله ی اندروید استدیو (Android Studio) توسعه داده شده است . با این حال ، گوگل این تغییرات را با استفاده از کلید متفاوتی نسبت به نسخه ی موجود در رابط کاربری نسخه قبلی لانچر پیکسل استفاده کرده است و به این معنی است ، زمانی که کاربر بخواهد APK جدید را روی سیستم خود نصب کند ، لانچر تغییر داده شده روی لانچر فعلی گوشی هوشمند خود نصب نخواهد شد .

زمانی که شرکت گوگل گوشی هوشمند پیکسل 2 ایکس ال  را در ماه اکتبر با نسبت تصویر  9:18 به بازار عرضه کرد ، گوگل تصمیم گرفت نوار جستجوی لانچر پیکسل را به قسمت پایین نمایشگر انتقال دهد . علامت اختصاری ” G ” رنگین کمان در سمت چپ نوار جستجو و آیکون میکروفون در سمت راست نوار جستجو قرار داده شده است .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست