گوگل پلی از ماه آینده پخش ویدئوهای خودکار تبلیغاتی را آغاز می کند

پخش ویدئوهای خودکار در گوگل پلی استور

بسیاری از کاربران دنیای اینترنت معتقدند که پخش خودکار ویدئوها بسیار آزار دهنده می باشد. متاسفانه بسیاری از سایت های معروف نیز از این قابلیت استفاده می کنند و به تعدادشان افزوده می شود و راه حلی برای توقف آن ها ارائه نشده است. همچنین گوگل نیز اعلام کرده است پخش خودکار فیلم ها در لیست برنامه ها و بازی ها را در گوگل پلی آغاز خواهد کرد که شامل فیلم های تبلیغاتی می شود.

با توجه به راهنمای کنسول گوگل پلی، پخش ویدئوهای خودکار از ماه آینده به صورت رسمی آغاز خواهد شد. در حال حاضر در بخشی از این برنامه اسکرین شات های ویدئویی یافت شده است. گوگل می گوید: از سپتامبر سال 2019، گوگل پلی شروع به پخش خودکار فیلم ها می کند تا به کاربران کمک کند مطالب را با یک نگاه پیدا کنند.

با این حال ممکن است برخی از توسعه دهندگان با تصمیم جدید گوگل مخالف باشند، چون گوگل نمی خواهد توسعه دهندگان از پخش خودکار ویدئوها درآمد کسب کنند ; زیرا گوگل معتقد است این ویدئوها می تواند برای کاربران گیج کننده باشد. بنابراین گوگل از برنامه نویسان می خواهد تا برای فیبم های تبلیغاتی بخش درامد زایی را غیر فعال کنند.

توسعه دهندگان باید این کار را تا اول نوامبر 2019 انجام دهند و فیلم های جدید مربوط به اپلیکیشن های خود را دوباره بارگذاری کنند و هیچ گونه تبلیغاتی در ویدئوها وجود نداشته باشد. گوگل در صورت مشاهده ویدئوهایی تبلیغاتی آن ها را حذف می کند.

به احتمال زیاد تصمیم جدید گوگل برای برخی از کاربران آزاردهنده خواهد بود، اما می تواند نادیده گرفته شود. امیدواریم که گوگل گزینه ای را برای غیرفعال کردن پخش خودکار فیلم ها، حداقل در هنگام اتصال به داده تلفن همراه داشته باشد. با این حال پخش ویدئوهای خودکار باید مانند پلتفرم های دیگر بدون صدا پخش شود ، مگر اینکه خود کاربر تصمیم بگیرد که صدای ویدئو پخش شود. نظر شما در مورد پخش خودکار فیلم ها در فروشگاه پلی استور چیست؟

منبع xda-developers

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست