گوگل ۱۷ دستگاه موبایل هوشمند معرفی می کند

کمپانی بزرگ گوگل در ماه فوریه سال جاری برنامه های خود را برای گوشی های اندروید متناسب با کسب و کار را برای کاربران ارائه کرد . در حال حاضر ، این غول اینترنتی با اضافه کردن ۱۷ دستگاه جدید به فهرست محصولات جدید خود برای کسب و کار  ، توجه تمام علاقه مندان را به خود جلب کرده است . در ادامه برنامه های گوگل آمده است این ۱۷ دستگاه توسط ۷ تولید کننده ساخته خواهند شد .

از تولیدکنندگان جدیدی که به این برنامه افزوده شده‌اند می‌توان به شارپ با گوشی Aquas SH 10-K و سونیم با دستگاه XP8 اشاره کرد. علاوه بر موارد فوق،  هواوی مدیاپد ۸ اینچی و هواوی مدیا پد ۱۰ اینچی اولین تبلت‌های اندروید هستند که برای استفاده در موارد تجاری، توسط گوگل به تأیید رسیده‌اند. در این بین با اضافه‌ شدنِ دو گوشی اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت، فهرست دستگاه‌های تأییدشده‌ی سونی نیز گسترش یافته است. از دیگر گوشی‌های تازه‌وارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوگل فهرستی از تولید کنندگانی که قرار است محصولات خود را تولید کنند منتشر کرده است ، بر همین اساس شرکت شارپ با گوشی Aquas SH و شرکت سونیم با دستگاه XP8 اشاره کرد  . علاوه بر این ، هواوی مدیا پد ۸ اینچی و هواوی مدیا پد ۱۰ اینچی جزو اولین تبلت هایی می باشند که شرکت گوگل مورد تائید مصارف تجاری قرار داده است . شرکت سونی نیز با دو دستگاه خود اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا زد ۲ کامپکت توانست در فهرست دستگاه های تائید شده راه پیدا کند . از دیگر شرکت ها می توان به موارد دیگر از جمله ، موتورولا جی ۶ و جی ۶ پلاس و موترولا زد ۳ پلی ، هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو ، نوکیا ۳.۱  ، نوکیا ۵.۱ ، نوکیا ۶ و نوکیا ۷ پلاس ، نوکیا ۸ ، بلک بری KE .

شرکت گوگل ، گوشی هایی را که به لیست خود اضافه کرده است بر اساس معیارهای خاصی که در نظر گرفته از جمله بروز رسانی های امنیتی مرتب که در هر ۹۰ روز ارائه می شود و همچنین حداقل بروز رسانی یک بار سیستم عامل اندروید ، همچنین دستگاه باید حداقل ۸ ساعت بازدهی شارژ ارائه کند ، حداقل رم ۲ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت از استانداردهایی می باشد که این لیست آن ها را رعایت کرده است . اما دوربین نیز برای گوگل مهم می باشد ، برای دوربین سلفی حداقل ۲ مگاپیکسل و دوربین پشت حداقل ۱۰ مگاپیکسل می باشد .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست