یک چهارم کاربران امریکایی اپلیکیشن فیسبوک را حذف کردند

مرکز تحقیقاتی امریکایی ” پیو ” اخیرا نتایج تحقیقات خود را در مورد عادت های استفاده از اپلیکیشن فیسبوک را در ایالات متحده منتشر کرده است . بر اساس گزارش منتشر شده از این گروه تحقیقاتی ، 26 درصد از کاربران در طی 12 ماه گذشته ،اپلیکیشن فیسبوک را از دستگاه های موبایل خود حذف کرده اند .  همچنین  ، درصد قابل توجه ای از کاربران به میزان 54 درصد ، تنظیمات حریم خصوصی فیسبوک را به صورت دلخواه تغییر داده اند ، در حالی که مابقی کاربران یعنی 46 درصد آن ها با همان تنظیمات پیش فرض از اپلیکیشن استفاده می کنند .

این مرکز تحقیقاتی ، نتیجه بررسی های خود را از تاریخ 29 می تا 11 ژوئن  در حدود 5000 پاسخ دهنده انجام داده است . 42 درصد از این تعداد ، چک کردن اپیلیکیشن فیسبوک را برای چندین هفته یا بیشتر سرباز زدند . تقریبا یک دهم از کاربران ایالات متحده تمام داده های شخصی جمع آوری شده توسط کمپانی فیسبوک را دانلود کرده اند . بر همین اساس ، گرایشات بر اساس گروه های سنی تعجب آور نیست ، با این حال ، کاربران جوان آگاهی بیشتری نسبت به حضور آنلاین خود دارند . دو سوم از کاربرانی که از پاسخ دخندگان بودند ، از سنین 18 تا 29 سال تنظیمات حریم شخصی خود را در اپلیکیشن فیسبوک تغییر دادند و تقریبا نیمی از آن ها اپلیکیشن را از گوشی هوشمند خود حذف کردند . در سوی دیگر ، کاربرانی که بالای 65 سال سن دارند ، تنها یک سوم آن ها تنظیمات حریم شخصی خود را در اپلیکیشن تغییر دادند و تعداد کم 10 درصدی از آن ها اقدام به حذف اپلیکیشن فیسبوک کرده اند .

در ادامه گزارش منتشر شده از سازمان تحقیقاتی پیو آمده است ، کاربران در تلاش هستند از فیسبوک نقل مکان کنند ، اما بر اساس آمار بدست آمده ، غول شبکه اجتماعی فیسبوک در سه ماهه دوم سال 2018 در کشور های امریکا و کانادا صاحب 185 میلیون کاربر آنلاین روزانه بوده است . لازم به ذکر است ، حذف کردن اپلیکیشن فیسبوک به معنی خاموش کردن  همیشگی این شبکه اجتماعی نمی باشد ، دلایل مختلفی برای پاک کردن این اپلیکیشن وجود دارد که برخی از کاربران به منظور حفظ باتری گوشی هوشمند خود اپلیکیشن را حذف می کنند و برخی هم برای نظر سنجی اقدام به حذف آن کرده اند .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست