مایکروسافت در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن های کاربردی مایکروسافت بند (Microsoft Band) و (Microsoft Health Dashboard) را از تاریخ 31 ماه می (10 خرداد سال 98) به طور کامل فعالیت شان را متوقف کند. غول نرم افزاری حدود دو سال پاست که تولید و توسعه دست بند های سلامتی را متوقف کرده است، اما مایکروسافت پشتیبانی از اپلیکیشن های دستبند های سلامتی را ادامه داد تا کاربران از آن ها استفاده کنند. اما در تاریخ 31 ماه این رویکرد تغییر خواهد کرد، با پایان دادن به پشتیبانی از سرویس ها و حذف اپلیکیشن ها از فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت ، گوگل پلی و اپ استور; دسترسی به آن ها پایان خواهد یافت.

کاربران اپلیکیشن های مایکروسافت بند قادر خواهند بود قبل از پایان ماه می اطلاعات خود را از آن ها خارج کنند و خدماتی که از طریق ابر در دسترس است در ماه ژوئن (خرداد) متوقف خواهند شد. کاربران مایکروسافت بند همچنان می توانند از خدماتی همچون مورزش های روزانه، ضربان قلب، شمارش قدم ها، بررسی های فعالیت ورزشی، ردگیری خواب و هشدار آن ها را استفاده کنند.طبق گفته ی مایکروسافت، کاربرانی که دستبند ها را ریست کنند دیگر نمی توانند آن را راه اندازی کنند!

هرچند برخی از کاربران شرکت مایکروسافت می توانند هزینه هایی را که برای دستبند سلامتی پرداخت کرده اند را دریافت کنند. مایکروسافت این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که اطلاعات خود را 1 دسامبر سال 2018 تا 1 مارس 2019 (10 آذر تا 10 اسفند 97) از دستبند سلامتی مایکروسافت به پنل مدیریتی Health منتقل کنند. همچنین مایکروسافت به کاربران نسخه اول دستبند79.99 دلار و همچنین به کاربران نسخه دوم دستبند 175 دلار پرداخت می کند. مایکروسافت همچنین اعلام کرده است دستبند های شامل گارانتی نیز بازپرداخت همان قیمت می باشند.

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست