اوپوو عینک واقعیت افزوده خود را معرفی کرد

عینک واقعیت افزوده اوپوو

روز گذشته شرکت اوپو، در مراسمی کاملا رسمی در کشور چین از اولین نسخه عینک واقعیت افزوده خود رونمایی کرد. انتظار می رفت اوپو محصول جدیدی از تکنولوژی های مربوط به دستگاه های 5G رو نمایی کند، اما در اقدامی غیر منتظرانه، محصول جذابی را در این مراسم معرفی کرد. اوپو با معرفی عینک واقعیت افزوده نشان داد که تمرکز خود را برای پیشرفت زیرساخت های ارتباطی گذاشته است. با معرفی این محصول اوپو ثابت کرد که نو آوری آن فراتر از گوشی های هوشمند است. پهنای باند سریع و گسترده ای که توسط شبکه های 5G ارائه خواهد شد، قطعا کمک بسیاری به ارتباط عینک های واقعیت افزوده با رایانه ها و سایر دستگاه های متصل به آن خواهد کرد.

 

در حال حاضر اوپو جزئیاتی در مورد عینک واقعیت افزوده خود منتشر نکرده است، این نشان می دهد که این محصول در مرحله ی توسعه می باشد. اما با توجه به اطلاعاتی که در این مراسم در زمان رونمایی آن مشخص شده است، می دانیم که این عینک به 4 دوربین مجهز شده است. 2 عدد از این دوربین ها از نوع فیش آی (Fisheye)، یک عدد دوربین HD و به همراه یک دوربین ToF در این عینک مجهز خواهند شد تا عینک اوپوو به راحتی بتواند محتوای اطراف خود را به راحتی شناسایی کند. همچنین، این عینک علاوه بر واقعیت افزوده، به سیستم صوتی فراگیر 3D نیز مجهز شده است تا محتوا و بازی را به طور کامل در اختیار کاربر قرار دهد.

این شرکت قابلیت های این محصول را در این مراسم به صورت کامل نشان داد که این سیستم قادر است حرکات دستان کاربر برای تعامل آن با اشیاء را به خوبی مشاهده کند. همچنین، عینک واقعیت افزوده اوپوو برای اتصال به رایانه از کابل استفاده نمی کند و کاربران به راحتی می توانند بدون سیم از آن استفاده کنند. این عینک با قابلیت اتصال بی سیم می تواند تجربه ی گسترده تری را از واقعیت افزوده در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

علاوه بر این، عینک نشان داده شده هیچ اتصالی بر پایه کابل هم نداشت و به نظر می‌رسد که کاربران بدون نیاز به سیم از آن استفاده کنند. این نوع اتصال، گستره کاربری عینک واقعیت افزوده اوپو را به شدت افزایش خواهد داد. البته همچنان تاریخ مشخصی از عرضه عینک واقعیت افزوده منتشر نشده است و تا نهایی شدن طراحی و ویژگی‌های آن، باید کمی بیشتر صبر کنیم.

اوپوو با معرفی این محصول می تواند خودش را به عنوان یک شرکت هوشمند نیز معرفی کند. اوپوو فناوری 5G را یکی از عناصر اصلی در توسعه تجارت خود در در صنعت واقعیت افزوده می داند. در حال حاضر، تاریخ دقیقی از عرضه عینک واقعیت افزوده اوپوو منتشر نشده است و در حال حاضر در حال توسعه و طراحی می باشد.

منبع slashgear

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست