اینتل : AMD در ساخت پردازنده های کامپیوتری پیشرفت کرده است اما پردازنده i9 9900k هنوز هم بهترین پردازنده بازی است

تمجید اینتل از AMD

یکی از مدیران شرکت اینتل با تمجید از پیشرفت شرکت AMD در ساختن پردازنده های قدرتمند کامپیوتری، اعلام کرد که اینتل هنوز هم بهترین پردازنده ها را برای گیمرها ارائه می دهد. توری سیرسون ، مدیر توسعه ی فروش بازی های رایانه ای و واقعیت مجازی گفت: یک سال پیش زمانی که پردازنده ی i9 9900k را معرفی کردیم، سریع ترین پردازنده ی گیمینگ در جهان لقب گرفت. من صادقانه می توانم بگویم که هنوز هیچ چیز تغییر نکرده است. پردازنده ی i9 9900k هنوز هم سریعترین پردازنده گیمینگ در جهان است.

سیرسون در ادامه در مورد اخبارهای منتشر شده از رقابت اینتل با شرکت AMD گفت:  زمانی که آزمایش های غیرواقعی را در نظر نگیریم و به سراغ آزمایش های واقعی برویم و عملکرد پردازنده ها را در اجرای بازی های واقعی آزمایش کنیم مشاهده می کنید که سیستم هایی که به پردازنده ی 9900k مجهز شده اند عملکرد قدرتمندتری را نسبت به پردازنده ی Ryzen 9 3900X دارند. AMD در این پردازنده ی خود از 12 هسته استفاده کرده است در صورتی که اینتل در ساخت پردازنده 9900k خود از 8 هسته استفاده کرده است.

اما نکته ی جالب توجهی که در صحبت های سیرسون بود، این بود که از رقیب بزرگ خود تمجید کرد. وی گفت: من بسیار صادقانه و بسیار شفاف می گویم که آن ها کار بسیار بزرگی برای کم کردن فاصله ی خود با ما انجام داده اند، اما هنوز پردازنده های اینتل بهترین عمملکرد را در صنعت بازی دارد و ما می خواهیم این فاصله را حفظ کنیم.

استیونوالتون کارشناس وب سایت techspot نگاهی گسترده تری را به دو پردازنده ی قدرتمند بازار انجام داده است. در این مقایسه که دارای 36 معیار بازی در پنجمارک است،پردازنده Core i9-9900k اینتل در اکثر معیارها در برابر پردازنده Eyzen 9 3900X پیروز شد. فاصله ی این دو پردازنده در آزمایشات چندان زیاد نبود، اما مهم پیروزی در این مقایسه بود که اینتل توانست پیروز شود. اما در این مقایسه فقط عملکرد پردازنده ها در بازی های رایانه ای آزمایش شد، ولی اگر بخواهید برای از میان این دو پردازنده یکی را برای بهره وری انتخاب کنید، پردازنده ی AMD  گزینه ی جذاب تری خواهد بود.

منبع techspot

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست