باشگاه فوتبالی در انگلستان از هوش مصنوعی برای چیدن ترکیب تیم استفاده می کند

استفاده از هوش مصنوعی در فوتبال

یک تیم فوتبال انگلیسی به امید برتری در مقابل رقبا، از هوش مصنوعی برای چیدن ترکیب تیم در دستور کار خود قرار داده اند. باشگاه Wingate & Finchley FC که در لیگ Isthmian بازی می کند، با نمایشگاه Big Bang دبرای نصب این فناوری همکاری می کند. مربی هوش مصنوعی AI از یک موتور استدلال برای تعیین بهترین شکل و سبک بازی در برابر رقبا استفاده می کند. پس از اتمام هر بازی، هوش مصنوعی اطلاعات را ذخیره می کند، سپس با اطلاعات بدست آمده به تیم جهت تکامل و همچنین در بهتر چیدن ترکیب و روش بازی کمک می کند.

مربی هوش مصنوعی به وسیله ی اسپیکر هوشمند Amazon Echo صحبت می کند تا اطلاعات و یافته هایش را برای بازیکنان پخش کند.پیش از هر بازی، مربی هوش مصنوعی اطلاعات کلیدی حریف را که از جمله میزان آمادگی، انگیزه و شکل گیری بازیکنان را به تیم می گوید. دیو نورمن، مدیرعامل باشگاه Wingate & Finchley و مدیر فوتبال در Rhyl می‌گوید :

اصول فوتبال دقیقا مشابه این است که آیا اصول و قواعد بازی از جانب هوش مصنوعی می باشد یا یک فرد انسانی که مربی است.من به عنوان یک معلم و به عنوان یک مدیر فوتبال، طرفدار هوش مصنوعی که با کمک بیگ بنگ ارائه شده است هستم، بنابراین بیشتر از این خوشحالم که یک مربی هوش مصنوعی به باشگاه Wingate & Finchley اضافه شده است. من فکر میکنم مربی هوش مصنوعی کمک بسیار زیادی برای کسب سه امتیاز مسابقاتی که در پیش رو داریم خواهد کرد.

در حال حاضر، مشخص نشده است که مربی هوش مصنوعی تا چه میزان روی تیم تاثیر می گذارد. مربی هوش مصنوعی در اولین بازی این تیم در مقابل تیم Whitehawk FC Braiton در روز شنبه ۹ فوریه ۲۰۱۹ به کار گرفته خواهد شد.

منبع  mirror

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست