تصاویر منتشر شده از گلکسی نوت 10 تایید می کند که جک هدفون 3.5 میلی متری ندارد

گلکسی نوت 10

تاریخچه طولانی مدت جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در گوشی های پرچمدار سامسونگ به پایان رسیده است. با وجود اینکه سامسونگ پس از شرکت های اپل گوگل و موتورولا و دیگر شرکت ها مخالف حذف جک ۳.۵ میلیمتری از محصولات خود بود، به نظر می‌رسد در گلکسی نوت ۱۰ تصمیم خود را تغییر داده است. با توجه به تصاویر گلکسی نوت ۱۰ که توسط سازمان FCC منتشر شده است، تصویر بالا و پایین پرچمدار آینده سامسونگ را نشان می دهد که در آن غیر از اسلات قلم s pen درگاه دیگری مشاهده نمی شود.

به نظر می رسد کمیسیون FCC این تصاویر را به اشتباه به اشتراک گذاشته است. سامسونگ نیز طبق پروتکل های معمول و برای راز داری درخواست حذف تصاویر مربوط به گلکسی نوت ۱۰ را داده است. وب سایت های Droid Life, SlashLeaks و توسعه دهندگان XDA گزارش هایی مربوط به این تصاویر منتشر کرده اند. در تصاویری که از FCC منتشر شده است، دو مدل متفاوت گلکسی نوت ۱۰ است که هیچ کدام از فناوری نسل پنجم 5G پشتیبانی نمی کنند. همانطور که در سری گلکسی اس ۱۰ شاهد بودیم, احتمالا سامسونگ نسخه 5G دیگری را تولید خواهد کرد.

با توجه به تصاویری که منتشر شده است، در پشت دستگاه یک حسگر در زیر فلش قرار گرفته است که احتمالا حسگر عمق سه بعدی باشد که سامسونگ آن را در نسخه گلکسی نوت ۱۰ 5G معرفی خواهد کرد. همانطور که در مدل های قبل گلکسی نوت شاهد بودیم، سامسونگ تمام امکانات را در گلکسی نوت خود ارائه می دهد. کاملا منطقی است که گلکسی نوت ۱۰ از گلکسی اس ۱۰ برتر باشد.

گلکسی نوت 10سامسونگ دوربین سلفی گلکسی نوت ۱۰ را در روزنه ای در وسط و بالای صفحه نمایش قرار داده است. با توجه به تصویر منتشر شده از FCC بزرگترین مدل از نوت ۱۰ در سایز ۱۶۲.۵ میلیمتر طول و ۷۷.۶ میلیمتر عرض خواهد بود. اما در مقایسه ابعاد گلکسی نوت ۹ با ۱۶۱.۹ ×۷۶.۴ بود. گلکسی نوت پلاس یا پرو و یا هر نام دیگری که باشد، مدل بزرگتر با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و مدل کوچکتر با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی معرفی خواهد شد. سامسونگ رسماً نوت ۱۰ را در رویداد Unpacked در تاریخ ۷ اوت در شهر نیویورک معرفی خواهد کرد.

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست