درآمد 120 میلیارد دلاری توسعه دهندگان اپ استور

درامد 120 میلیارد دلاری توسعه دهندگان اپ استور

تقریبا ۱۱ سال از راه اندازی فروشگاه اپلیکیشن App Store شرکت اپل می گذرد. طبق گزارش منتشر شده، توسعه دهندگان اپ استور در سرتاسر جهان حدود ۱۲۰ میلیارد دلار از فروشگاه اپلیکیشن اپل درآمد کسب کرده اند. حدود ۲۵ میلیارد دلار از این مبلغ سهم توسعه دهندگان اروپای می باشد.

اولیور شوسر، معاون بخش اپل موزیک و بخش فروش بین المللی اپل، در گزارش خود از آمار درآمد شرکت صحبت کرد. گزارش درآمد شوسر ابتدا در وب سایت آلمانی Macerkopf منتشر شد. در جزئیات این گزارش به جاه طلبی های اپل در فروشگاه اپلیکیشن و دیگر خدمات این شرکت اشاره شده است.
طبق گفته های شوسر در این روزنامه ، خدمات ما شامل سرویس های فروش محتوا و Apple pay , iCloud Storage با هدف رسیدن به درآمد حدود ۴۰ میلیارد دلار می باشد.

این گزارش نشان می دهد، سهم توسعه دهندگان اروپایی حاصل از فروش اپلیکیشن های اپل ۲۰.۸۳ درصد می باشد. این میزان با توجه به گزارش قبلی کاهش قابل توجهی داشته است. در سال ۲۰۱۴ اپل اعلام کرد، درآمد توسعه دهندگان در سرتاسر جهان ۲۰ میلیارد دلار اعلام کرد که سهم توسعه دهندگان اروپایی ۶.۵ میلیارد دلار یا ۳۲.۵ درصد بود.

همچنین اپل اعلام کرد ۶۵۰ هزار پاکدست برای دانلود وجود دارد.

در همان گزارش شوسر تعداد کاربران اپل موزیک را تایید کرد و همچنین آمارهای جدیدی را در مورد افزایش شنوندگان پاک دست ها گزارش کرد:

از زمان معرفی اپل موزیک که تقریبا ۴ سپری می شود، تا کنون در سرتاسر جهان حدود ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. در حال حاضر, ما سرویس استریم پیشرو و در حال پخش موسیقی در ایالات متحده آمریکا و همچنین در میان کاربران آیفون نیز پر طرفدارترین سرویس موسیقی می باشیم.در مورد آخرین گزارش از سرویس پاکدست که ارائه می کنم، در حال حاضر مشتریان ما بیش از ۵۰ میلیارد قسمت از ۶۵۰ هزار پاکدست را از اپل دانلود کرده اند.

iphone application

اولیور شوسر، در آوریل سال ۲۰۱۸ به عنوان معاون ارشد در بخش Apple Music و فروش بین الملل شرکت منصوب شد. در همان زمان، جیمی ایوین به عنوان مشاور اپل انتخاب شد. گفته میشود شوسر نقش مهمی را در خرید شازم Shazam ایفا کرده است و در حال حاضر مسئولیت قراردادهای خرید و فروش و پخش موزیک را در سرویس اپل موزیک بر عهده دارد.

منبع appleinsider

نمایندگی

, , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست