سامسونگ به دنبال تغییر برند سری گوشی های گلکسی اس

سامسونگ به دنبال تغییر برند تجاری گوشی های سری گلکسی اس

شایعاتی منتشر شده است که شرکت سامسونگ ممکن است در آینده ی نزدیک نام برند گوشی های هوشمند پرچمدار خود را تغییر دهد. با توجه به گزارشی که منتشر شده است، سامسونگ در حال جست و جوی نام تجاری جدیدی برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود می باشد. با این حال گوشی گلکسی اس ۱۰ آخرین پرچمدار این شرکت خواهد بود که با نام تجاری گلکسی اس راهی بازار خواهد شد، نام تجاری گلکسی اس از سال ۲۰۰۹ روی اولین محصول این شرکت گذاشته شد.

اما این اولین بار نیست که ما خبرهایی در مورد تغییر نام تجاری سری گوشی هوشمند گلکسی اس شرکت سامسونگ می شنویم. سال گذشته در رویداد کنگره جهانی موبایل پس از معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس ۹، دی جی کو مدیر عامل شرکت سامسونگ اعلام کرد که این شرکت در حال تغییر نام تجاری سری گوشی های گلکسی اس می باشد. با این حال، گوشی پرچمدار گلکسی اس ۱۰ با همین نام تجاری راهی بازار خواهد شد و به احتمال زیاد. از سال آینده پرچمداران سامسونگ با نام تجاری جدیدی راهی بازار خواهند شد.

بر اساس گزارش منتشر شده از پایگاه خبری یونهاپ، سامسونگ معتقد است نام گذاری نسل های بعدی گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس با اعدادی نظیر ۱۱, ۱۲ , یا حتی ۱۳ برای کاربران جالب نمی باشد. سامسونگ می گوید نامگذاری آخرین پرچمدار سری گلکسی اس با عدد ۱۰ نیز برای کاربران در بیان آن تا خوشایند خواهد بود زیرا انتخاب دو رقم برای نامگذاری گوشی هوشمند پرچمدار علاوه بر اینکه زیبا نیست بلکه در تلفظ آن نیز سخت تر خواهد بود و طولانی می شود.

بنابر این ممکن است سامسونگ نام تجاری سری گلکسی نوت را تغییر دهد و در سال آینده پرچمداران یامسونگ هر دو برند گلکسی نوت و سری گلکسی اس با نام تجاری جدیدی معرفی شوند. گفته میشود برای انتخاب نام جدید برندهای محصولات خود بین کاربران سامسونگ نظر سنجی برگزار خواهد کرد. در حال حاضر هنوز سامسونگ برند جدیدی را برای گوشی های پرچمدار جدید خود انتخاب نکرده است.

منبع sammobile

نمایندگی

, , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست