مایکروسافت اسپیکر هوشمند آمازون را در فروشگاه خود به فروش رسانده است

بلاک چین مایکروسافت

رابطه عمیق مایکروسافت با کمپانی آمازون ، در حال حاضر به فروشگاه های مایکروسافت نیز گسترش پیدا کرده است . ظاهرا مایکروسافت اسپیکر های هوشمند اکو و اکو دات آمازون را در فروشگاه های آنلاین و خرده فروشی ها به فروش رسانده است . در حال حاضر محصولات مایکروسافت از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی نمی کنند ، اما مایکروسافت کاربران را به به استفاده از محصولات آمازون تشویق می کند . علاوه بر این ، مایکروسافت صاحب دستیار صوتی کورتانا می باشد . اما دلیل همکاری مایکروسافت با آمازون مشخص نیست .

مایکروسافت ابتدا دستیار صوتی Cortana را برای رقابت با سایر شرکت ها ازجمله اپل و آمازون معرفی کرد ، اما رقیب اصلی اپل در این حوزه دستیار صوتی آمازون می باشد . مایکروسافت با همکاری خود با شرکت آمازون به نوعی برد برای این شرکت می باشد .

Javier Soltero مدیر بخش توسعه کورتانا ، شرکت مایکروسافت را ترک خواهد کرد ، زیرا مایکروسافت تغییر نگرش خود را برای کورتانا مطرح کرده است تا از رقابت با الکسای آمازون خارج شود . در حال حاضر ، کاربران علاقه ی زیادی به دستیار صوتی اکسای آمازون دارند و مایکروسافت به دلیل عدم علاقه کاربران ، دستیار صوتی خود را در حوزه ی رباتیک استفاده خواهد کرد.

با این حال ، تصمیم نهایی مایکروسافت برای کنارگذاشتن دستیار صوتی کورتانا به صورت رسمی اعلام نشده است . اما با توجه به کم رنگ شدن حضور کورتانا در محصولات مایکروسافت  ، همکاری این شرکت با آمازون در این زمینه نزدیک می باشد .

منبع engadget

نمایندگی

, , , , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست