مشکل بهم ریختگی رنگ برخی از مانیتورها در به روز رسانی ماه مه ویندوز 10

به روز رسانی ماه مه ویندوز 10 رنگ مانیتورها را به هم ریخته است

پس از انتشار به روز رسانی ویندوز 10 در ماه مه، بسیاری از کاربران در گزارش های خود اعلام کردند که یک بهم ریختگی در تنظیمات رنگ و یا کالیبراسیون برخی مانیتورها به وجود آمده است. گویا مایکروسافت این مشکل را در آخرین به روز رسانی ویندوز 10 حل کرده است، اما با وجود گزارش کاربران به نظر می رسد این مشکل در برخی از کامپیوتر ها وجود دارد. خوشبختانه راه حلی برای این مشکل به وجود آمده وجود دارد. ابن مشکل در انجمن های ردیت و انویدیا منتشر شده است و مشخص شده است این مشکل در زمانی ایجاد می شود که رنگ ها به صورت غلط در سطح خط های عمودی و گرادیانت رنگی باز تولید می شوند.

شرکت ایزو (Eizo) تولید کننده های مانیتورهای با کیفیت بسیار بالا این گزارش را تایید کرده است. این شرکت گزارشی را در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است و به شردت توصیه کرده است که از کاربران ویندوز از نسخه 1903 ویندوز 10 که به روز رسانی آن در مه 2019 منتشر شده است استفاده نکنند، به ویژه کسانی که به صروت تخصصی در تصویربرداری و ویرایش های گرافیکی فعالیت می کنند، استفاده نکنند.

شرکت مایکروسافت مدعی شده است که با ارائه ی پچ به روز رسانی KB4501375 برای ویندوز 10 در ماه مه 2019 این مشکل را بر طرف کرده است و مدیریت رنگ ها ثابت شده است.

یا این حال، بسیاری از کاربران در انجمن انویدیا اعلام کردند که با نصب این به روز رسانی این مشکل بر طرف نشده است. با این حال به نظر می رسد برای این مشکل راه حلی وجود دراد و این مشکل حل خواهد شد. اما وب سایت ویندوز لتست برای این مشکل به وجود آمده راه حلی را ارائه داده است که کاربراین باید وارد قسمت Task Scheduler شوند و سپس از قسمت Library در قسمت مایکروسافت و ویندوز را انتخاب کنید.

در ادامه باید سیستم خود را خاموش کنید و دوباره ویندوز را راه اندازی کنید.

منبع techradar

نمایندگی

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست