یک پنجم سازمان های بزرگ از ویندوز 7 استفاده می کنند

پایان پشتیبانی از ویندوز 7 2020

شرکت مایکروسافت در تاریخ 14 ژانویه 2020 پشتیبانی از ویندوز 7 را متوقف خواهد کرد. بعد از 14 ژانویه 2020، مایکروسافت دیگر هیچ به روز رسانی امنیتی و یا پشتیبانی از رایانه هایی که از ویندوز 7 استفاده می کنند، ارائه نخواهد کرد. کاربران پس از پایان پشتیبانی، می توانند از ویندوز 7 استفاده کنند; اما به دلیل دریافت نکردن به روز رسانی های امنیتی کامپیوتر آن ها ممکن است آسیب پذیر بماند. مایکروسافت به کاربران ویندوز 7 توصیه می کند تا برای جلوگیری از خطرات امنیتی، ویندوز خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند. شرکت سازنده نرم افزارهای سازمانی Koollective، یک نظر سنجی در مورد استفاده از ویندوز 7 انجام داده است که بیش از 200 کارمند فناوری اطلاعات در ایالات متحده و بریتانیا در این نظر سنجی شرکت کرده اند و نتایج بررسی بسیار جالب بود.

با بررسی این نظر سنجی مشخص شد که یک پنجم شرکت های بزرگ از ویندوز 7 استفاده می کنند. اگرچه بسیاری از سازمان ها روند مهاجرت به ویندوز 10 را آغاز کرده اند، اما شرکت Kollective احساس می کند مهاجرت به ویندوز 10 چندین سال طول خواهد کشید و این فرایند تا قبل از 14 ژانویه 2020 تکمیل خواهد شد. مایکروسافت در سال گذشته اعلام کرد که تا ژانویه سال 2023 به روزرسانی های امنیتی ویندوز 7  را برای کاربرانی که پول پشتیبانی پرداخت کنند ادامه خواهد داد. به روزرسانی های امنیتی ویندوز 7 برای هر دستگاه به صورت انفرادی ارائه می شودو در صورت تمدید سال دوم دو برابر خواهد شد.

هنگامی که مایکروسافت کاربران را مجبور به مهاجرت از ویندوز XP کرد، برای برخی از شرکت های بزرگ سه سال طول کشید تا کل س سیستم خود را به سیستم عامل جدید منتقل کنند. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها مجبور خواهند شد که مهاجرت از ویندوز 7 را در کمتر از 12 ماه انجام دهند. دن ویتراس مدیر عامل شرکت Kollective گفت: کسانی که ویندوز خود را ارتقا ندهند، باید برای پشتیبانی مبلغ بسیار زیادی را پرداخت کنند. شرکت ها و سازمان های بزرک باید بیش از یک میلیون دلار در سال پرداخت کنند تا در ویندوز 7 باقی بمانند.

منبع mspoweruser

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست