میتوانید با فیس بوک غذا سفارش دهید

فیس بوک با میلیون ها کاربر در سراسر جهان پرطرفدار ترین شبکه اجتماعی است , امروز در اطلاعیه ای کمپانی فیس بوک اعلام کرد که از حالا کاربران میتوانند از طریق فیس بوک غذای خود را سفارش دهند.

از این به بعد اگر عکس دوستتان را در فیس بوک دیدید که در رستوران chipotle است و دلتان سوپ queso خواست لازم نیست از خانه را ترک کنید و به همان محل بروید شما میتوانید با این شبکه اجتماعی غذاهای خود را سفارش دهید.

آقای الکس هیمل مدیر بخش محلی فیسبوک از سرویس جدید سفارش غذای اضافه شده در فیس بوک چنین عنوان کرده است:مردم در حال حاضر به فیس بوک میروند و دنبال نزدیک ترین رستوران برای تهیه غذا و حتی اطلاعاتی از غذاها بدست میاورند و نظرات دوستانشان را در مورد غذاهایی که خورده اند میپرسند. فیس بوک تصمیم گرفت تمام این کارها را به راحتی هرچه تمام در اختیار کاربران قرار بدهد .

کمپانی فیس بوک این قابلیت را یکسالی آزمایش کرد و الان قصد دارد این سرویس را برای کاربرانی که فیس بوک را از سیستم عامل های اندروید و آی او اس و دسکتاپ استفاده میکنند در اختیارشان قرار دهد .با راه اندازی این قابلیت در فیس بوک کاربران میتوانند با سرویس هایی که قابلیت خرید آنلاین را دارند مانند ایت استریت , دلیوری دات کام , دوردش, چونو و اولو سفارش دهند.علاوه بر سرویس های آنلاین سفارش غذا کاربران میتوانند از رستوران های بزرگ دیگر هر نوع غذایی که دوست دارید را سفارش دهید و در محل دریافت کنید رستوران هایی مانند پیپا جان , وینگستون ,  پانرا , جک این باکس , تی جی آی فرایدی , دنیس, ال پولو و چیپتول خرید کنید و سفارشتان را تحویل بگیرید و در محل پرداخت کنید.

شما میتوانید برای مشاهده ی رستوران های نزدیک به منوی Explore و از بخش Order food فیس بوک را انتخاب کنید و میتوانید در آن محل غذایی که میخواهید را انتخاب کنید و با زدن دکمه Start order پروسه خرید شما شروع میشود .

توجه داشته باشید اگر شما از رستورانی که برای ارائه غذا سرویس های متعددی داشت میتوانید به دلخواه سرویس را که برای شما راحت تر است برای دریافت را انتخاب کنید . اگر شما از قبل حساب کاربری برای آن سورویس را داشتید کافیست از فیس بوک وارد شوید و سفارش خود را ثبت کنید.اما اگر شما حساب کاربری آن سرویس را نداشتید میتوانید از امکانات فیس بوک حساب کاربری خود را ایجاد کنید .

جالب است بدانید این قابلیت را گوگل در سرویس گوگل مپ  و دیگر امکانات گوگل راه اندازی کرده است و مدت زمان زیادی از آن میگذرد.

منبع pcmag

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست