همکاری SAP و مایکروسافت در ارائه خدمات ابری

همکاری SAP با مایکروسافت

بر اساس گزارش وب سایت رویترز، گروه نرم افزاری SAP در روز دوشنبه اعلام کرده است که برای بهبود خدمات به مشتریان تجاری خود، با شرکت مایکروسافت به مدت سه سال برای بهبود فرایند تجاری خود در بستر ابر همکاری خواهد کرد. این همکاری با نام Embrace به مشتریان تجاری شرکت SAP کمک می کند تا عملیات میزبانی شده در سرورهای از راه دور را که توسط پایگاه داده SAP 4 SANA  پشتیبانی می شوند، مدیریت کنند.

جنیفر مورگان، مدیرعامل SAP به خبرنگاران گفت: ما خدمات ابری نرم افزار SAP را در مجموعه ای گردآوری کردیم تا به مشتریان در خصوص گسترش، همگام سازی و هماهنگی سیستم های SAP خدمت رسانی کنیم.

بر اساس اعلام مدیر عامل SAP، محصولات حاصل از این همکاری در کانال های توزیع شرکت مایکروسافت عرضه خواهد شد. اما قبل از این همکاری، تغییرات مدیریتی را در شرکت SAP شاهد بودیم که آقای بیل درموت جای خود را به جنیفر مورگان داد تا برای نخستین بار یک زن میرعاملی را در بخش شاخص بازار سهام تجربه کند. البته جنیفر مورگاه همراه با کریستین کلین به صورت مشترک مدیرعامل شرکت SAP هستند.

همکاری SAP و مایکروسافت باعث شد تا SAP قرارداد خدمات ابری خود را افزایش دهد. SAP به دلیل شکایت مشتریان خود که از سرویس دهی راه دور رضایت نداشتند، تصمیم گرفتند تا همکاری خود را با مایکروسافت عمیق تر کند، اگرچه شرکت SAP که در آلمان مستقر می باشد علاوه بر مایکروسافت، با آمازون و گوگل نیز در خدمات سرویس ابری همکاری میکند.

با توجه به اینکه SAP گزارش مالی خود را منتشر کرده است، سود این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری، با افزایش 5.4 درصدی به 69 درصد رسیده است. همچنین آن ها پیش بینی کرده اند که تا سال 2023 به صود 75 درصدی دست پیدا خواهند کرد. گزارش نهایی مالی این شرکت در 12 نوامبر به سرمایه گذاران خود اعلام خواهد شد که در نیویورک برگزار می شود.

منبع reuters


نمایندگی

, , , , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست