گوگل اسیستنت مجهز به تصاویر بزرگتر و المان های تعاملی تر می شود

گوگل اسیستنت Google Asistantدر حالی که گوگل اسیستنت می تواند به فرمان های صوتی پاسخ دهد ، اما بسیاری از کاربران برای ارتباط برقرار کردن با دستیار صوتی گوگل از فرمان های لمسی استفاده می کنند . در حقیقت ، غول دنیای فناوری و اطلاعات متوجه شده است که نیمی از تعاملات ارتباطی دستیار صوتی گوگل اسیستنت از طریق فرمان های صوتی و لمسی استفاده می شود ، بر همین اساس گوگل تصمیم گرفته است از تصاویر بزرگتر و المان های تعاملی تری را در دستیار دیجیتالی خود استفاده کند . اگر از Google Asistant  در گوشی هوشمندتان استفاده می کنید ، اکنون می توانید کنترل های جدیدی از جمله اسلایدر هایی برای تنظیم روشنایی نور و کاهش صدای بلندگو را در گوگل اسیستنت مشاهده کنید .

شما هم اکنون می توانید هر متنی را که از دستیار هوشمند گوگل اسیستنت می پرسید را به لطف رابط کاربری جدید این سیستم ویرایش و یا شخصی سازی کنید . همچنین توسعه دهندگان نیز می توانند آنچه را که می خواهند را در اسیستنت نمایش داده شود را سفارشی سازی کنند . به عنوان مثال ، استارباکس (Starbucks) در حال حاضر آیتم های منوی خود را نمایش می دهد . استارباکس یک شبکه ی غذایی می باشد که می تواند عکس های بزرگتری را در منوی دستورات پخت خود به نمایش بگذارد . همچنین ، فیت استار (FitStar) که تمرین های نرمشی را به نمایش می گذارد ، از حالا می تواند تصاویر نرمشی که به دنبال آن ها هستید و همچنین آموزش انجام نرمش ها را ارائه دهد.

علاوه بر این ، اگر شما از کاربران سیستم عامل اندروید می باشید می توانید صفحه اصلی گوکل اسیستنت را بالا بکشید و تا یک نمای کلی از روز خود مشاهده کنید .با معرفی قابلیت های جدید گوگل اسیستنت ، گول امیدوار است کاربران با بهره مندی از این قابلیت ها دیگر به فکر تغییر اپلیکیشن برای کارهایی همچون تغییر روشنایی نور دستگاه و یا اطلاع از نتایج مسابقات ورزشی نباشند و فقط از گوگل اسیستنت برای فرمان های خود استفاده کنند .

منبع engadget

نمایندگی

, , , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست