اکنون میتوانید نوتیفیکیشن های اندروید را در ویندوز 10 مشاهده کنید

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت

مایکروسافت به روز رسانی جدیدی را برای اپلیکیشن (Your phone) ارائه داده است. ردموندی ها قابلیت های مهمی را برای این برنامه فعال کرده اند. اکنون کاربران گوشی های اندروید می توانند اعلان های (نوتیفیکیشن) گوشی های هوشمند خود را روی کامپیوتر شخصی خود مشاهده کنند. این برای اولین بار نیست که مایکروسافت گنین امکاناتی را در دسترس کاربران خود قرار می دهد. در سال های گذشته، مایکروسافت راه حل مشابهی را ارائه کرده بود که کاربران قادر بودن از طریق کورتانا اعلان های گوشی هوشمند خود را در کامپیوتر مشاهده کنند، اگرچه این روش غیر قابل اطمینان بود و خطر از دست رفتن اعلان ها بسیار زیاد بود. با این حال مایکروسافت تصمیم گرفت راهکار پیشرفته تری را برای نمایش نوتیفیکیشن ها روی کامپیوتر را ارائه کند. ویسونو ناته درمایکروسافت که مدیر اپلیکیشن Your Phone و برخی دیگر از برنامه های چند سکویی در ویندوز است، گفت:

این شرکت یک ویژگی جدیی را با نام (notification chasing) را معرفی خواهد کرد. اگر شما از اعضای ویندوز اینسایدر(Insider) هستید، اساسا قادر خواهید بود اعلان های گوشی خود را را انتخاب کنید و بر روی رایانه خود نمایش دهید.

بنابر این برای مثال،زمانی که برخی از مخاطبان در واتساپ به شما پیام می دهند، می توانید روی اعلان خود کلیک کنید و از طریق کامپیوتر خود جواب آن پیام را بدهید، بدون آنکه نیاز به استفاده از گوشی خود باشید به شما این امکان را می دهد که پاسخ اعلان های خود را بدهید و یا مشاهده کنید. این یک ویژگی بسیار کاربردی می باشد که مایکروسافت ارائه داده است. البته این ویژگی در حال حاضر از پاسخ خای سریع (quick replies) پشتیبانی نمی کند، بنابر این شما قادر نخواهید بود پاسخ های سریع ریپلای را در برنامه هایی مانند توییتر واتساپ و … را داشته باشید. اما مایکورسافت وعده داده است که به زودی این قابلیت نیز اضافه خواهد شد.

ویژگی جدید مشاهده و پاسخ دادن به نوتیفیکیشن ها به صورت عمومی برای اکثر کاربران ویندوز عرضه شده است و تا 9 ژوئیه در دسترس تمامی کاربران ویندوز قرار خواهد گرفت.

منبع thurrott

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست