ناگفته های کتاب اسپاتیفای: مایکروسافت قصد داشت اسپاتیفای را تصاحب کند

کتاب جدید ناگفته های اسپاتیفای (spotify Untold) به تازگی در کشور سوئد منتشر شده است، این کتاب داستان ظهور اسپاتیفای از یک استارتاپ کوچک به بزرگترین شرکت پخش کننده موسیقی در جهان را روایت می کند. این کتاب اطلاعات جدیدی درباره اسپاتیفای فاش کرده است. به عنوان مثال، اسپاتیفای زمانی قصد داشت با شرکت Netflix  و دیگر شرکت های استریمینگ پخش ویدئو رقابت کند، حتی یک فرمت جدید به نام Spotify Video ایجاد کرد که امکان پخش بارگذاری رایگان استریم ویدئو را فراهم می کرد. اسپاتیفای همچنین قصد داشت یک استریمی مانند Fire TV  را  منتشر کند که از سرویس های اسپاتیفای پشتیبانی می کند.

این کتاب همچنین فاش کرده است که زمانی مایکروسافت قصد داشت اسپاتیفای را به تصاحب خود دراورد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد اقدام مایکروسافت و زمان وقوع این موضوع وجود ندارد. مایکروسافت پلتفرم پخش موسیقی خود را به نام Groove Music داشت که در اوایل سال 2018 تعطیل شد. در ادامه مطالب این کتاب آمده است که در آن زمان مایکروسافت حتی با اسپاتیفای همکاری کرد تا کاربران Groove Music Pass بتوانند به راحتی مجموعه های موزیک و پلی لیست های خود را را به راحتی با چند کلیک در اسپاتیفای استفاده کنند. مایکروسافت همچنین استفاده 60 روزه از اسپاتیفای پرمیوم را به کاربران منتخب خود ارائه می کرد.

همچنین در ادامه کتاب ناگفته های اسپاتیفای آمده است، اسپاتیفای حتی به خرید شرکت های Tidal و SoundCloud نزدیک شده بود. می توانید گزیده هایی از این کتاب را در این لینک مطالعه کنید.

منبع mspoweruser

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست