با شرکت در نظرسنجی ها و تحقیقات فیسبوک پول دریافت می کنید

Facebook Viewpoint

شرکت فیسبوک با استفاده از برنامه جدید تحقیقات بازار خود،(Facebook Viewpoint) به کاربرانی که برای شرکت در این نظرسنجی، انجام وظایف و شرکت در تحقیقات، پاداشی در نظر گرفته است. بر اساس گزارشی که در وبلاگ این شرکت به اشتراک گذاشته شده است، این غول رسانه های اجتماعی که قصد دارد از نظرات کاربرانی که بالای 18 سال سن دارند، برای بهبور فیسبوک، اینستاگرام، واتس اپ، پرتال، Oculus و جامعه عمومی مورد استفاده قرار دهد.

پس از ایجاد یک حساب کاربری در برنامه Viewpoint Views، این برنامه کاربران را دعوت می کند تا به (برنامه ها) بپیوندند. در پست وبلاگی، فیس بوک اعلام کرده است که توضیح می دهد که چه اطلاعاتی را جمع آوری می کند، چگونه از آن استفاده می کند و کاربر چند امتیاز برای تکمیل برنامه دریافت می کند که در نهایت با پرداخت از طریق پی بال اتمام میابد. این برنامه اطلاعاتی مانند نام، آدرس ایمیل، کشور محل سکونت، تاریخ تولد و جنیسیت را از کاربران دریافت می کند. ممکن است از شما بخواهد که اطلاعات دیگری مانند موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید تا در صورت صلاحیت، شما را برای برنامه های فردی دعوت کند.

فیسبوک در ادامه گزارش خود در این پست اعلام کرد: ما اطلاعات دریافتی شما را از این برنامه به اشخاص ثالث نمی فروشیم. ما همچنین فعالیت های  شما را در برنامه فیسبوک ویوپوینت بدون اجازه خود کاربران از طریق فیسبوک و یا دیگر حساب های کاربری، به طور عمومی به اشتراک نخواهیم گذاشت؛ و شما می توانید در هر زمانی که مایل باشید به مشارکت خود پایان دهید.

در ماه ژانویه، فیسبوک در عمل مشابهی برنامه Facebook Research را معرفی کرد. فیسبوک به شرکت کنندگانی که بین 13 تا 35 سال سن به ازای دریافت فعالیت های گوشی و فعالیت های اینترنتی به شرکت کنندگان 20 دلار در ماه به علاوه ی هزینه معرفی به دیگران به آن ها پرداخت می کرد.

منبع cnet

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست