مایکروسافت، فیسبوک و مسنجر فیسبوک را از فروشگاه ویندوز موبایل حذف کرد.

فیسبوک مسنجر از فروشگاه ویندوز موبایل حذف شد

اپلیکیشن های فیس بوک و فیسبوک مسنجر از فروشگاه نرم افزاری ویندوز موبایل حذف شده اند. اما داستان حذف اپلیکیشن ای معروف از فروشگاه ویندوز اتفاق جدیدی نیست، مایکروسافت در ماه های گذشته اپلیکیشن محبوب اینستاگرام را برای همیشه از این فروشگاه حذف کرد. بنابر این اگر از کاربران موبایل مایکروسافت هستید و میخواهید از آخرین نسخه های اینستاگرام و فیسبوک و فیسبوک مسنجر استفاده کنید شما فقط دو گزینه دارید، باید یا به iOS و یا به سیستم عامل اندروید مهاجرت کنید.

اما فیسبوک نیز در جواب حذف اپلیکیشن های محبوب واتساپ و اینستاگرام رسما اعلام کرد این اپلیکیشن های این شبکه ی اجتماعی در ویندوز فون دیگر پشتیبانی نخواهد شد. کاربران ویندوز فون بعد از 31 دسامبر قادر به استفاده از اپلیکیشن های واتساپ در گوشی های هوشمند ویندوزی خود نخواهند بود.

خوشبختانه،  نسخه ی بتای فیسبوک و فیسبوک مسنجر در فروشگاه ویندوز موبایل در دسترس هستند و به این معنی است که کاربران ویندوز موبایل می توانند تا زمانی که فیسبوک تصمیم به حذف  این دو اپلیکیشن کند، از آن ها استفاده کنند. با این حال، اگر شما به شدت وابسته ی فیسبوک هستید، قطعا نمی خواهید که یک اپلیکیشن نسخه ی بتا را در مکالمات روزانه ی خود استفاده کنید.

اما اگر شما طرفدار ویندوز موبایل هستید می توانید با مراجعه به وبسایت های موبایلی آن ها از این دو اپلیکیشن محبوب استفاده کنید. آن ها قطعا بهتر از نسخه بتا هستند.

منبع mspoweruser

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست