گوشی هوشمند تا شدنی هواوی با سه نمایشگر

گوشی تا شدنی هواوی با سه نمایشگر

شرکت هواوی گوشی هوشمند تاشدنی میت ایکس را با نمایشگر تمام صفحه را به بازار عرضه کرده است، اما طبق معمول، متخصصان این شرکت در تلاش هستند تا نسخه ی بعدی این گوشی تاشدنی را تولید کنند. بر اساس گزارش LetsGoDigital، شرکت هواوی در تابستان 2018 پتنتی مربوط به یک گوشی تا شدنی ثبت کرده است و چند هفته پیش، توسط WIPO (سازمان مالکیت معنوی جهانی) در تاریخ 31 مه 2019 منتشر کرده است.

با توجه به تصاویر منتشر شده از پتنت ثبت شده هواوی نشان می دهد که این دستگاه از دو نقطه تا می شود و زمانی که صفحه نمایش گوشی به طور کامل تا می شود، گوشی هوشمند بسیار ضخیم می شود، ولی در حالت گسترده این دستگاه به تبلتی بسیار معقولی تبدیل می شود. یکی دیگر از قابلیت های جالب این گوشی هوشمند حالت ایستاده آن است که می توان از آن برای مشاهده ویدئو کنفرانس ها استفاده کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی های مختلف این دستگاه را نمایش می دهد که محل قرار گیری دوربین سلفی نمایان است. در یکی از طرح ها نسخه کامل این گوشی نشان داده شده است، که نشان می دهد ممکن است دوربین سلفی زیر صفحه نمایش قرار بگیرد.

احتمالا بزرگترین مسئله مربوط به طراحی گوشی جدید تا شدنی هواوی، محدودیت هایی خواهد بود که در محافظت از صفحه نمایش است، زمانی که کاربر گوشی را در جیب خود قرار می دهد به صفحه نمایش این گوشی آسیب نمی رسد؟

 

منبع mspoweruser

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست