هواوی به پشتیبانی از رایانه های شخصی خود ادامه می دهد

میت بوک هواوی

با افزایش تنش های تجاری میان امریکا و کشور چین، بسیاری از کاربران کامپیوترهای هواوی نگرانی های بسیاری برای دریافت به روزرسانی های نرم افزارهای شرکت مایکروسافت را داشتند. شرکت چینی هواوی در یک پرسش نامه مطرح شده در وب سایت رسمی خود به برخی از مهم ترین سوالاتی که در مورد پشتیبانی دائم محصولات خود پاسخ داد. این شرکت تاکید کرد که به پشتیبانی از کامپیوترهای شخصی خود ادامه خواهد داد.

هواوی در ادامه پرسش و پاسخ وب سایت خود گفت: تمام گوشی های هوشمند، رایانه های شخصی و تبلت های هواوی همچنان به دریافت وصله های امنیتی و به روز رسانی های اندروید و مایکروسافت ادامه خواهد داد. علاوه بر این موضوع هواوی تاکید کرد که تمام دستگاه های هواوی مبتنی بر نرم افزارهای مایکروسافت به روزرسانی و پشتیبانی خواهند شد.

اما اداره بازرگانی ایالات متحده امریکا شرکت هواوی را در فهرست سیاه خود قرار داده است تا این شرکت چینی را از خرید قطعات از شرکت های ایالات متحده محروم کند، مگر اینکه شرکت های مطرح امریکایی مجوز برای فروش قطعات خود به شرکت هواوی را دریافت کرده باشند. در حالی که قرار دادن هواوی در لیست سیاه امریکا به دلیایل نگرانی های امنیتی مربوط به تجهیزات شبکه و مخابراتی بود، ابتدا مشخص نبود که چه تاثیری روی گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی هواوی خواهد گذاشت.

از آن زمان به بعد هواوی مجبور است عرضه ی لپ تاپ های جدید خود را به تعویق اندازد. میت بوک هواوی از هفته ی گذشته به فروشگاه های مایکروسافت بازگشت و مایکروسافت اعلام کرد که فروش این دستگاه ها تا اتمام موجودی به فروش خواهند رسید.

منبع windowscentral

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست